Hallo, mijn oude desktop is aan vervanging toe en wil graag mijn eerste desktop zelf in elkaar zetten. Aangezien ik dit nog nooit heb gedaan loop ik er tegen aan dat ik niet precies weet of alles werkt met elkaar en of ik andere domme fouten maak. Ik heb gekeken naar de BBG en aan de hand daarvan een selectie gemaakt. Het is voor mij ook belangrijk dat het niet te ingewikkeld is om hem in elkaar te zetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast dat de pc gebruikt wordt voor mails en normaal gebruik wil ik nog wel eens met Photoshop bezig en ben ik van plan af en toe games er op te gaan spelen maar niet online (bijvoorbeeld Far Cry 5, Anno 1800 en Red Dead Redemption 2). Ik heb een MSI GeForce GTX 1060 6GT OC liggen welke ik wil overzetten naar mijn nieuw te kopen systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 - 900 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI GeForce GTX 1060 6GT OC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik loop te twijfelen over het moederbord, waar de BBG aanbeveelt om bijvoorbeeld een MSI X470 Gaming Plus Max of een MSI B450M PRO-VDH Max te nemen hebben deze beide geen Wifi en bluetooth aansluiting. Nu heb ik een duurder moederbord gevonden waar dit al in zit, maar zit te twijfelen of ik niet beter voor een van de 2 bovenstaande moederborden te gaan uit de BBG en dan een wifi en bluetooth adapter te kopen. Ik heb geen mogelijkheid om de desktop bedraad aan te sluiten op dit moment dus vandaar dat ik hem op wifi wil kunnen aansluiten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk maakt het mij niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De voorkeur gaat uit naar een zo geruisloos mogelijk systeem
Ga je overklokken?
Nee standaard is prima
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen hebben op onderstaande build en de comptabiliteit ervan. Zijn er dingen welke ik over het hoofd zie? Wanneer jullie bijvoorbeeld adviseren een andere videokaart te overwegen is dat ook geen probleem, ik weet niet hoe lang de 1060 het nog volhoud.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast dat de pc gebruikt wordt voor mails en normaal gebruik wil ik nog wel eens met Photoshop bezig en ben ik van plan af en toe games er op te gaan spelen maar niet online (bijvoorbeeld Far Cry 5, Anno 1800 en Red Dead Redemption 2). Ik heb een MSI GeForce GTX 1060 6GT OC liggen welke ik wil overzetten naar mijn nieuw te kopen systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 - 900 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI GeForce GTX 1060 6GT OC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik loop te twijfelen over het moederbord, waar de BBG aanbeveelt om bijvoorbeeld een MSI X470 Gaming Plus Max of een MSI B450M PRO-VDH Max te nemen hebben deze beide geen Wifi en bluetooth aansluiting. Nu heb ik een duurder moederbord gevonden waar dit al in zit, maar zit te twijfelen of ik niet beter voor een van de 2 bovenstaande moederborden te gaan uit de BBG en dan een wifi en bluetooth adapter te kopen. Ik heb geen mogelijkheid om de desktop bedraad aan te sluiten op dit moment dus vandaar dat ik hem op wifi wil kunnen aansluiten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk maakt het mij niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De voorkeur gaat uit naar een zo geruisloos mogelijk systeem
Ga je overklokken?
Nee standaard is prima
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen hebben op onderstaande build en de comptabiliteit ervan. Zijn er dingen welke ik over het hoofd zie? Wanneer jullie bijvoorbeeld adviseren een andere videokaart te overwegen is dat ook geen probleem, ik weet niet hoe lang de 1060 het nog volhoud.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon MAX WiFi | € 149,75 | € 149,75 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 85,43 | € 85,43 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Ventilatoren | be quiet! Pure Wings 2 PWM, 140mm | € 9,06 | € 9,06 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 84,70 | € 84,70 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 106,87 | € 106,87 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 701,71 | ||