Op zoek naar eenvoudig kassasysteem/koppeling voor snelstart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louisbanens
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 29-06-2023
Wij zijn op zoek naar eenvoudig kassasysteem/koppeling voor snelstart.

We hebben een camping en gebruiken snelstart. We hebben ook een CCV betaalterminal.

1. Als een klant een zak hout afrekent moeten we momenteel een faktuur op naam aanmaken en deze dan handmatig intikken op de betaalterminal. Dat is niet handig.

2. Een normale faktuur (kampeerplek) moeten we ook handmatig ingeven op de betaalterminal.

In beide gevallen willen we een handige oplossing.Voorts hebben we een aparte kassa nodig of kan dit ook in snelstart zelf.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Snelstart is toch de leverancier van software? Welke software gebruik je precies?

Want volgens mij hebben ze best een uitgebreid portfolio en het lijkt me niet ondenkelijk dat de vraag die je stelt, ook door Snelstart beantwoord kan worden?

Moet / zou je dan niet een extra Snelstart PoS moeten huren en (middels vaste posten) bijvoorbeeld de zak hout met de spreekwoordelijke druk op de knop naar de betaalterminal sturen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:23

g0tanks

Moderator CSA
louisbanens schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:46:
Wij zijn op zoek naar eenvoudig kassasysteem/koppeling voor snelstart.

We hebben een camping en gebruiken snelstart. We hebben ook een CCV betaalterminal.

1. Als een klant een zak hout afrekent moeten we momenteel een faktuur op naam aanmaken en deze dan handmatig intikken op de betaalterminal. Dat is niet handig.

2. Een normale faktuur (kampeerplek) moeten we ook handmatig ingeven op de betaalterminal.

In beide gevallen willen we een handige oplossing.Voorts hebben we een aparte kassa nodig of kan dit ook in snelstart zelf.
Op Tweakers verwachten we eigen inzet. In dit geval had je bijvoorbeeld contact op kunnnen nemen met SnelStart zelf. Niet voor niets wordt er expliciet naar gevraagd bij het openen van een nieuw topic:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Kan je dat alsnog invullen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdploeg
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-07 18:11
Je zou eens naar espos kunnen kijken, moet voldoende zijn voor hetgeen jullie het voor willen gebruiken. De koppeling met Snelstart is mogelijk via deze pos software.

https://www.usefulsoftware.nl/Kassasysteem-Detailhandel.html

Je kunt via de website van Snelstart alle software van partners vinden. Er zijn 19 soortgelijke programma's van partners.

[ Voor 6% gewijzigd door hvdploeg op 28-07-2020 22:49 ]