Op zoek naar een race/flight/game pc&console cockpit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
Hoi, ik ben op zoek naar een game cockpit die behoorlijk divers is in what hij kan doen. Ik wil graag gewoon kunnen gamen, (WoW, Farcry of Factorio bijvoorbeeld) maar waar ik ook mee zou kunnen racen (F1 2020 of Forza met een stuur en pedalen) en ook kan gebruiken om flight sims te spelen (Elite Dangerous, of binnenkort de nieuwe Star Wars: Squadrons). Dit zijn ongeveer de specificaties waaraan hij zou moeten voldoen:
  • Monitor stand voor een ten minste een Samsung Odyssey G7 met de mogelijkheid (geen vereiste) om dat nog uit te breiden met 2 extra monitors (van een ander type & formaat).
  • Een keyboard stand en een mouse stand gecombineerd (heeft mijn voorkeur) of los van elkaar.
  • Een stoel voor een redelijk lang persoon (ik ben 192 cm).
  • De mogelijkheid om een stuur te bevestigen en pedalen, en een flight stick en throttle.
  • De mogelijkheid (niet een vereiste) om een buttkicker te plaatsen.
Het liefst koop ik iets binnen de EU, en voor een prijs die niet onredelijk is voor wat ik krijg (1500 euro is mijn max budget), ook moet het natuurlijk iets zijn dat voor jaren meegaat en niet na 1 jaar al aan vervanging toe is. Ik koop niks tweedehands.

Ik heb zelf al rond gekeken wat er mogelijk is, en zover komt de R3VOLUTION van Obutto het meeste in de buurt van wat ik graag zou willen hebben. Maar aangezien het een behoorlijk grote uitgave is wil ik eerst wat feedback van andere mensen en kijken wat er nog meer op de markt voor handen is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
Niemand die mij een paar suggesties kan doen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
https://sim-lab.eu/shop/p...kpit-533#attr=322,498,434

Zo een zou ik zeggen, al weet ik niet of alles wat je wil daar direct al out of the box op past. Het is er in elk geval allemaal wel passend en op te maken als ik internet er zo op na lees.

Zelf overweeg ik de Simlab GT1 Evo te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 12:02
Misschien ook eens hier kijken, ze leveren ook vanuit Europa
https://www.monstertech.de/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:31
Misschien zoiets als dit @dunpealhunter?
Fryslanboy in "Het grote 'show je race-rig' topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:01
Check www.nextlevelracing.com eens zou ik zeggen.
Veel addons beschikbaar, voor bijvoorbeeld de GT track, waardoor je er zowel mee kan racen als kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 14:41

Salandur

Software Engineer

Obutto heeft ook gaming cockpits die aan jou eisen voldoen

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCustoms
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-08-2024
Misschien kan je ook eens kijken op https://www.simxpro.shop/ net nieuwe Nederlands bedrijf die de concurrentie aan wil gaan met Simlab zo te zien.
Pagina: 1