Pricewatch toont Azerty niet voor bepaalde producten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Ik heb gisteren bij Azerty een bestelling geplaatst. Het merendeel van mijn Tweakers-wenslijst was bij hen te verkrijgen volgens de Pricewatch, buiten de behuizing - pricewatch: Fractal Design Define Mini C. Ik dacht: laat ik maar es een gokje wagen en toch gewoon in hun zoekveldje het model intikken. En inderdaad, ze hebben 'm.

Hetzelfde ook voor de XPG SX8200 Pro 2 TB, die hebben ze ook, maar ze staan niet in de Pricewatch als aanbieder?

Misschien loopt er iets mis met het inlezen? Lijkt me vreemd dat ze voor heel wat dingen wel in de Pricewatch staan, maar voor sommige weer niet.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kiezen aanbieders zelf voor, wat wel en wat niet getoond wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:05
Bij beide producten geven ze aan:
Bij geen enkele leverancier op voorraad. Je moet rekening houden met een levertijd van meer dan 10 werkdagen!
Zou me niet verbazen als ze er bij Azerty bewust voor kiezen om deze producten niet in de pricewatch feed op te nemen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Daar had ik nog niet aan gedacht. Wel beetje jammer dat andere winkels (die met vergelijkbare levertijden zitten) het product dan wel gewoon weer aanbieden.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje