Hallo tweakers,
Daar ben ik weer. Ditmaal een opdracht voor mijn neefje van 11 die een nieuwe pc wil gaan kopen. Heeft daar 750 euro voor gespaard en speelt de games die elk kind speelt. Fortnite, Apex Legends, Minecraft en Roblox. Ik heb al een en ander zitten vogelen in de pricewatch en tot onderstaande configuratie gekomen die eigenlijk iets te duur is. Er moet dus nog even 70 euro op bespaard worden maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand nog suggesties waarmee ik het maximale uit deze 750 euro haal zodat hij een paar jaar vooruit kan? :-)
Scherm, toetsenbord, muis en headset zijn al aanwezig.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee
Daar ben ik weer. Ditmaal een opdracht voor mijn neefje van 11 die een nieuwe pc wil gaan kopen. Heeft daar 750 euro voor gespaard en speelt de games die elk kind speelt. Fortnite, Apex Legends, Minecraft en Roblox. Ik heb al een en ander zitten vogelen in de pricewatch en tot onderstaande configuratie gekomen die eigenlijk iets te duur is. Er moet dus nog even 70 euro op bespaard worden maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand nog suggesties waarmee ik het maximale uit deze 750 euro haal zodat hij een paar jaar vooruit kan? :-)
Scherm, toetsenbord, muis en headset zijn al aanwezig.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | Asus TUF B450M-Plus Gaming | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X | € 269,58 | € 269,58 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 600W CM | € 71,54 | € 71,54 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 106,87 | € 106,87 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 826,89 | ||