Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwerndlij
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-02 11:31
We hebben thuis de complete serie van "24" op DVD = 9 boxen!
Ik wil dit graag op overzetten op de HD omdat de nieuwe laptop geen DVD-speler meer heeft en tijdens de reis op zee er ook niet kan streamen.

probleem:
Alleen de intro van elke aflevering wordt omgezet dus de beveiliging zal de rest wel tegenhouden!
Aangezien je voor eigen gebruik een back-up mag maken zou ik dit graag ook willen doen.

de volgende programma's geprobeerd:

-WinX dvd ripper

-Any DVD (Fox)

-Uniconverter

mocht iemand een idee hebben laat het me dan even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:00

Agent47

I always close my contracts.

DVD Shrink in combinatie met DVD Fab?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwerndlij
Dat is een snelle reactie :)
ik ken deze programma's niet maar zal het vanavond proberen. Ik laat het je weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Geen antwoord op je vraag, maar is een externe dvd speler niet iets voor de reis op zee? Kost maar een paar tientjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Is het niet mogelijk / toegestaan om elders een kopie ervan te downloaden? Is wel wat gemakkelijker en ben je zo klaar. Daarnaast staan ze ook op Netflix nu, je kunt daar sommige series ook downloaden om later te bekijken binnen 30 dagen geloof ik.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik mis Handbrake in je lijstje met geteste programma's, maar puntje bij paaltje ga ik vooral mee met het advies van Royeboi...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Royeboi schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:18:
Is het niet mogelijk / toegestaan om elders een kopie ervan te downloaden? Is wel wat gemakkelijker en ben je zo klaar. Daarnaast staan ze ook op Netflix nu, je kunt daar sommige series ook downloaden om later te bekijken binnen 30 dagen geloof ik.
https://blog.iusmentis.co...aden-als-blu-ray-al-hebt/

Korte samenvatting: Ook al heb je de bron ter beschikking, downloaden is niet toegestaan. De vraag is wel of een rechthebbende kan onderbouwen dat er schade geleden is als je de licentie al in bezit had, zeker als je een downloadmethode hanteert die niet tegelijkertijd upload.

Maar ook het omzeilen van een kopieerbeveiliging is niet toegestaan. Als de werken beveiligd zijn is het onrechtmatig om die beveiliging te omzeilen.

Je zou eenvoudig een USB speler kunnen aanschaffen: pricewatch: Transcend Extra Slim Portable DVD Writer
Dat lijkt me de enige legale optie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:03
Dat zijn bijna 50 disks of niet? Dat gaat wel even duren.
Is het niet eenvoudiger om er gewoon iso's van te schieten met imgburn?
Dat is ook "slechts" 250 GB ofzo.

Aan de andere kant.
pricewatch: HP USB externe dvd-rw drive (F6V97AA) Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwerndlij
mensen bedankt met Netflix downloaden geen ervaring, maar dat is streamen en ik heb op zee geen wifi.
dus dan zal ik een externe usb speler moeten kopen.
gr Robert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 16:25

Grannd

da Granndest

Netflix biedt (juist voor deze scenario's) de mogelijkhed om series naar het apparaat zelf te downloaden zodat je deze kan kijken als je offline bent.
Zie: https://help.netflix.com/nl/node/54816

Ik heb net even gecontroleerd op mijn Android app: je kan de hele serie naar je apparaat downloaden. Ik heb echter geen ervaring met het echt voor langere tijd offline blijven en hoe lang ze dan beschikbaar blijven.
Het lijkt erop dat ze dan een week lang beschikbaar zijn, mogelijk moet je dus wel één keer per week inloggen zodat de downloads actief blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Makemkv gebruiken.

Lekker gewoon de dvd's snel inmkv omzetten zonder kwaliteits verlies. (Geen compressie dus voorzie genoeg plek).
Btw 24 is echt een rukserie om te comprimeren. Enorm veel grain en dat vinden compressie programma's niet makkelijk .

Je kan ook makkelijk doen en versie torrenten...spaart je kopiëren van je eigen disks

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Die dvd’s rippen kan zeker maar Netflix biedt de serie zo aan en kun je downloaden dat kost je veel minder tijd. Kwaliteit ook beter dan dvd. De beveiliging breken mag iddd niet. Ik ben alleen geen moraalridder hier. Externe dvd speler is handig. Want de bestanden zullen ook wellicht weer op externe drive moeten worden gezet en wat schiet je er dan mee op?

Downloaden mag idd niet maar ja ik ben niet degene die jullie hierin adviseert who am I.

Ik denk dat importeren weinig meer oplevert

[ Voor 55% gewijzigd door LucyLG op 28-07-2020 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:15

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Er zijn een paar legale opties langsgekomen, zoals de externe DVD speler en Netflix abbonement. DVD's rippen is en blijft illegaal. Topic gaat dan dicht

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.