Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakuGosuto
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10-2024
Vorige week heb ik een edge 130 plus van Garmin aangeschaft in combinatie de hartslagmeter. Nu heb ik goeie info over mijn fietstochtjes, maar mis ik (nu de garmin connect app weer wat tekenen van leven begint te vertonen) uiteraard wel wat gegevens van de rest van de dag.

Ik twijfel dus over de aanschaf van een Vivosmart 4 activity tracker, ik draag normale horloges en na enige tijd een smartwatch te hebben gebruikt geconcludeerd dat ik dat dat niet echt toegevoegde waarde heeft. Omdat ik met een activity tracker wel wat zaken wil bijhouden (calorieën, stappen, slaap, hartslag gedurende de dag) lijkt de vivofit niet echt een goede optie (geen optische hartslagmeter).

Nu ben ik alleen wel benieuwd naar wat de ervaringen zijn van een combinatie van een activity tracker en een hartslagband tijdens een workout. Als ik een rondje fiets dan zou ik graag de workout van de edge 130 plus (icm hrm dual) op laten nemen, maar vermoedelijk zou ik de vivosmart omhouden en die gaat dus ook allerlei zaken vastleggen. Wordt dat dan een 'dubbele' workout of is garmin connect intelligent genoeg om te bepalen dat de workout van de edge in de plaats komt van de activity tracker of iets dergelijks?