Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hallo mede Tweakers. Ik heb een nieuwe gaming PC gebouwd voor mijn broertje. Nu heb ik zijn oude PC van hem over gekocht, zodat mijn vriendin daar haar werkzaamheden voor het werk op kan doen. Ze wil op deze PC graag video en foto bewerking gaan doen. Nu heb ik de PC eens bekeken en wil ik deze eigenlijk upgraden. De componenten die aanwezig zijn, zal ik verderop in het topic benoemen. Ik heb inmiddels ook al Windows 10 op de PC geïnstalleerd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor de upgrade liever niet meer dan 200 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderstaande processor en moederbord zitten in de PC. Tevens zal ik wat foto's toevoegen met systeeminformatie.
:strip_exif()/f/image/Fve9NmtGdovFagzoKGZxL6uP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TMZx3cmJAAU1eZMQGvjpPXjS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3tEDaGsvn27TkOVEZ7hWYNop.jpg?f=fotoalbum_large)
Krijg de RML niet werkend dus doe het even zo:
processor: AMD A10-6800K Boxed
Moederbord: Asus A88XM-A
Ik zie dat de videokaart van Nvidia Geforce GTX 650 erin zit. Maar ik zie dat er 4GB geheugen beschikbaar is terwijl ik geen kaart met 4GB kan vinden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil sowieso een SSD schijf kopen waar ik Windows opnieuw op wil installeren. 500GB of 1TB.
Tevens verwacht ik dat het verdubbelen van het RAM geheugen zal helpen voor haar bewerk taken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken. Best bang for Buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen, hoe ik deze PC kan optimaliseren voor de benodigde werkzaamheden. Ik kan daarna eventueel zelf wel gaan zoeken naar geschikte componenten (aanraden mag natuurlijk ook)
Hallo mede Tweakers. Ik heb een nieuwe gaming PC gebouwd voor mijn broertje. Nu heb ik zijn oude PC van hem over gekocht, zodat mijn vriendin daar haar werkzaamheden voor het werk op kan doen. Ze wil op deze PC graag video en foto bewerking gaan doen. Nu heb ik de PC eens bekeken en wil ik deze eigenlijk upgraden. De componenten die aanwezig zijn, zal ik verderop in het topic benoemen. Ik heb inmiddels ook al Windows 10 op de PC geïnstalleerd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor de upgrade liever niet meer dan 200 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderstaande processor en moederbord zitten in de PC. Tevens zal ik wat foto's toevoegen met systeeminformatie.
:strip_exif()/f/image/Fve9NmtGdovFagzoKGZxL6uP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TMZx3cmJAAU1eZMQGvjpPXjS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3tEDaGsvn27TkOVEZ7hWYNop.jpg?f=fotoalbum_large)
Krijg de RML niet werkend dus doe het even zo:
processor: AMD A10-6800K Boxed
Moederbord: Asus A88XM-A
Ik zie dat de videokaart van Nvidia Geforce GTX 650 erin zit. Maar ik zie dat er 4GB geheugen beschikbaar is terwijl ik geen kaart met 4GB kan vinden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil sowieso een SSD schijf kopen waar ik Windows opnieuw op wil installeren. 500GB of 1TB.
Tevens verwacht ik dat het verdubbelen van het RAM geheugen zal helpen voor haar bewerk taken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken. Best bang for Buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen, hoe ik deze PC kan optimaliseren voor de benodigde werkzaamheden. Ik kan daarna eventueel zelf wel gaan zoeken naar geschikte componenten (aanraden mag natuurlijk ook)