Ik ben in de markt voor een simpele fotocamera. In het verleden heb ik alles wel gehad, van simpele compactcamera tot systeemcamera tot DSLR. Met name de laatste beviel niet, veel te ingewikkeld voor mij. Ik interesseer mij helaas niet voor de techniek als brandpunten, diafragma's, etc. Een fotocamera is voor mij een apparaat wat ik op vakanties gebruik om net wat betere foto's te maken dan mijn telefoon.
Ik heb de vragenlijst zo goed als mogelijk ingevuld:
Wat is je budget?
Maximaal 250 euro, liever minder.
Waar wil je hem voor gaan gebruiken?
Simpele vakantiefoto's met name. Hooguit eens een foto van een BBQ in de tuin, al zal ik daar sneller mijn telefoon voor pakken. Mijn telefoon maakt prima foto's, maar op vakantie wil ik net wat extra. Ook is het voor de kinderen prettiger om een camera vast te hebben bij gebrek aan een telefoon.
Wil je foto's maken of filmen?
Foto's maken, filmen doe ik amper en heb ik een simpele filmcamera voor.
Heb je nu al relevante apparatuur in bezit?
Nee.
Heb je verder nog specifieke eisen?
Less is more. Hoe minder instellingen hoe blijer ik word.
Ik heb de vragenlijst zo goed als mogelijk ingevuld:
Wat is je budget?
Maximaal 250 euro, liever minder.
Waar wil je hem voor gaan gebruiken?
Simpele vakantiefoto's met name. Hooguit eens een foto van een BBQ in de tuin, al zal ik daar sneller mijn telefoon voor pakken. Mijn telefoon maakt prima foto's, maar op vakantie wil ik net wat extra. Ook is het voor de kinderen prettiger om een camera vast te hebben bij gebrek aan een telefoon.
Wil je foto's maken of filmen?
Foto's maken, filmen doe ik amper en heb ik een simpele filmcamera voor.
Heb je nu al relevante apparatuur in bezit?
Nee.
Heb je verder nog specifieke eisen?
Less is more. Hoe minder instellingen hoe blijer ik word.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !