Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-05 17:05

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Ik heb sinds kort dat sommige plaatjes in whatsapp in het gesprek ‘warped, oftewel diagonaal uitgetrokken, weergegeven worden. Als je er dan op klikt is de weergave wel goed, maar eenmaal terug in het gesprek blijft het plaatje warped.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_-HG2zv_qa_8esyvCEDT36fU30=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B7suC4Z1KCzYHWQtIJUytWlm.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WR4_3UXJEMSBxvsWBTn1YUz6a0o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pZlGeRAauD30IGQyYXfpfaS5.jpg?f=user_large

Ik heb een iPhone SE (2016) met iOS 13.5.1.

Wellicht gebruik ik de verkeerde zoektermen, maar ik kan er niets over vinden op Google.

Een reboot van het toestel haalt niets uit, en het is consequent gedrag, de plaatjes die warped weergegeven worden in het gesprek worden altijd warped weergegeven, en er op klikken geeft altijd het goede plaatje.

Het breekt dus verder niet echt de functionaliteit, maar ik ben toch wel benieuwd waar dit vandaan komt, en of het op te lossen is.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05 14:34
Backup van Whatsapp gemaakt, Whatsapp verwijderd, telefoon opnieuw opgestart en Whatsapp geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Lelletje schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:13:
Backup van Whatsapp gemaakt, Whatsapp verwijderd, telefoon opnieuw opgestart en Whatsapp geïnstalleerd?
Nog niet. Ik zag eerst dat update 13.6 uitgekomen was, dus hij ligt nu te updaten.

Ik heb vroeger wel eens een WhatsApp backup teruggehaald, maar daar zat de chat-history niet bij. Dat kan lees ik nu wel, dus zal daar straks naar kijken.

Het lijkt mij echter geen probleem uniek voor mij, ik ben niet zo'n bijzondere smartphone-gebruiker, dus hoop eigenlijk nog steeds dat het een bekend probleem is (en ditto en fix :))

Update: Ik lees hier dat er ook een update m.b.t. afbeeldingen in 13.6 zit (staat niet bij het normale lijstje updates). Zet je toch aan het denken...

[ Voor 17% gewijzigd door EMP op 27-07-2020 10:41 ]

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:41
Ik heb hetzelfde probleem sinds 13.6.

Ik zag een meme op Facebook. Afbeelding gedownload en krijg hetzelfde als jij ervaart. Wanneer ik van diezelfde afbeelding een screenshot maak en dan deel, dan is hij gewoon normaal.

[ Voor 72% gewijzigd door Alekz87 op 27-07-2020 14:11 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan zou ik vooral een bug report doen en afwachten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@EMP Het ligt er geheel aan, waar die sticks voor worden gebruikt ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Topicstarter
EMP schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:35:
Nog niet. Ik zag eerst dat update 13.6 uitgekomen was, dus hij ligt nu te updaten.
Probleem blijft bij iOS 13.6.
F_J_K schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:12:
Dan zou ik vooral een bug report doen en afwachten.
Net geprobeerd. Alles ingevuld, krijg ik de melding dat Mail niet geconfigureerd is op dit device :?

Ik gebuik GMail met de bijbehorende app... andere applicaties kunnen prima mailen. Ik meld het graag, maar dan moeten ze niet de drempel te hoog opgooien.

My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:34

GforceNL

Out of memory....

Heb het zelfde probleem sinds vandaag. Wellicht een storing aan de server kant?

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees202
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-11-2020
Goede dag,
Ik weet niet of ik hier mijn vraag mag stellen, zo niet verplaatst mijn vraag maar.

Ik heb hele tijd een ballonnetje in me scherm van whats app als ik en berichtje krijg. Ik krijg dan niet meer de tekst boven in en dat hij dan in me meldingen staat.

Iemand idee hoe ik dat uit kan zetten?
Het is geen pop up want die staatAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tvd7-iibToAkiG4qr7BK4k8Ymk4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zp78NhNqGCVDnjIACLJ193Xn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UjvhqHRSiH_4jBvNDLiwa3rpKOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IdXGkJmeBAm1KwZHregQ16iP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-05 20:51

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Kees202 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:48:
Goede dag,
Ik weet niet of ik hier mijn vraag mag stellen, zo niet verplaatst mijn vraag maar.

Ik heb hele tijd een ballonnetje in me scherm van whats app als ik en berichtje krijg. Ik krijg dan niet meer de tekst boven in en dat hij dan in me meldingen staat.

Iemand idee hoe ik dat uit kan zetten?
Het is geen pop up want die staat[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je ‘kaapt’ nu een topic, en je zit ook in compleet de verkeerde categorie (want je hebt Android)

Heb je iets aanstaan als ‘Draw over other apps’?
https://www.google.com/se...d+display+over+other+apps

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-05 20:39
@Kees202 Voor je vraag mag je een eigen topic aanmaken in het Android subforum. Graag hier weer ontopic :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Ik heb geen nieuwe plaatjes meer gezien met dit fenomeen. maar als ik terugscroll dan zijn de paar oude plaatjes nog steeds 'warped'. Misschien iets met de cache...

Andere mensen wel nieuwe voorvallen gehad?

My anime addiction.

Pagina: 1