What a terrible day to have eyes!
Ga jij dan ook eens aan die score werken?

Volgens mij zijn daar de +1'tjes en 'beste antwoord' al voor. Wat zou je nog meer kwijt willen?

Volgens mij zijn daar de +1'tjes en 'beste antwoord' al voor. Wat zou je nog meer kwijt willen?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dingen zoals vriendelijkheid o.d Of simpele rangen. Zoals Bronze Helper, etc. Zou wel tof zijn.Room42 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 02:17:
Ga jij dan ook eens aan die score werken?![]()
Hier kan je iemand toch een leuke reactie over jou kwijt?
AltTabKeys
AltTabKeys
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat wel, maar dat zie je hier niet in aan thread.
Gewoon nee.AltTabKeys schreef op maandag 27 juli 2020 @ 02:08:
Kort, maar krachtig!
Ook exact de reden dat je geen commentaar op sommige profielen (mijne inclusief) kan posten.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als het aan mij ligt hoeft dat ook niet met een sterren-systeem bij een topic getoond te worden.AltTabKeys schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:16:
Dat wel, maar dat zie je hier niet in aan thread.
Het is gewoon een vrijwillige dienst, en anderen kunnen posts misschien weer anders opvatten met als gevolg dat je een onterechte 1 van de 5 sterren krijgt.
Bedanken kan persoonlijk altijd door te mentionen via de @ of via een DM, of anderzijds via de gallery.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Pagina: 1