Beste Tweakers,
Vorige week reed ik helaas bij het achteruit parkeren tegen de auto van een vriend aan met schade als gevolg, ik heb de bumper laten repareren maar nu twijfel ik enorm of dit wel het juiste resultaat is of niet.
Het gaan om de Honda Insight Hybrid uit 2009/2010 in de witte parelmoer kleur ''Spectrum white Pearl''. Mij is verteld dat de bumper van kunststof is dus altijd een kleurverschil zal hebben t.o.v de rest van de auto, ik had echt even een duidelijke foto moeten maken van hoe het er eerst uitzag, aangezien ik eigenlijk niet meer helemaal weet hoe dat was.
Ik snap dat dit nieuwe lak is en de rest van de lak 11 jaar oud is, maar horen ze daar geen rekening mee te houden? De lak ligt er nu 2 dagen op, maar lijkt me niet dat het daar aan kan liggen (zonverkleuring?) Mijn vraag is dus, moet ik eisen dat ze het opnieuw spuiten of wat is jullie mening?:strip_exif()/f/image/QgfXcmUbWGIbDx6dB5XqwAVv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JZ44i5EUCLuNG6oLbNr5zAUF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DhTLeC0u0V0VwIeHI50Mc2Xf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hRiWoJ4nUSW0WDTvU7gAVS2v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VEOMqtIjPKrndZv4c802wuQe.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is de enige foto's die ik heb van hoe hij eerst was! Niet heel duidelijk dus
:strip_exif()/f/image/4TCumsWGmpxYhc7Q2HnDu0ZT.jpg?f=fotoalbum_large)
Vorige week reed ik helaas bij het achteruit parkeren tegen de auto van een vriend aan met schade als gevolg, ik heb de bumper laten repareren maar nu twijfel ik enorm of dit wel het juiste resultaat is of niet.
Het gaan om de Honda Insight Hybrid uit 2009/2010 in de witte parelmoer kleur ''Spectrum white Pearl''. Mij is verteld dat de bumper van kunststof is dus altijd een kleurverschil zal hebben t.o.v de rest van de auto, ik had echt even een duidelijke foto moeten maken van hoe het er eerst uitzag, aangezien ik eigenlijk niet meer helemaal weet hoe dat was.
Ik snap dat dit nieuwe lak is en de rest van de lak 11 jaar oud is, maar horen ze daar geen rekening mee te houden? De lak ligt er nu 2 dagen op, maar lijkt me niet dat het daar aan kan liggen (zonverkleuring?) Mijn vraag is dus, moet ik eisen dat ze het opnieuw spuiten of wat is jullie mening?
:strip_exif()/f/image/QgfXcmUbWGIbDx6dB5XqwAVv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JZ44i5EUCLuNG6oLbNr5zAUF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DhTLeC0u0V0VwIeHI50Mc2Xf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hRiWoJ4nUSW0WDTvU7gAVS2v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VEOMqtIjPKrndZv4c802wuQe.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is de enige foto's die ik heb van hoe hij eerst was! Niet heel duidelijk dus
:strip_exif()/f/image/4TCumsWGmpxYhc7Q2HnDu0ZT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6OXbAkwWuCnWSztNWS0LniPH.png?f=fotoalbum_large)