Optie voor notificatie voor alleen recente posts thumbs-ups

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 15:26

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Topicstarter
Ik vind het wel interessant om een notificatie van een thumbs-up te ontvangen van mijn recente posts. Echter merk ik dat ik nu een constante flow van thumbs-up krijg. Zelfs nog van reacties die ik een week of zelfs langer nog heb geplaatst. Dit is niet zo interessant meer.

Het request is: biedt een extra optie aan: (ja, ja, fancy paint skills)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxqQS33Nibcda_c4HlYCEAjYqW0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cBvuaDaauAfXe49i2ap02yai.png?f=fotoalbum_large

Eventueel zou dit nog zelfs op andere opties kunnen worden toegepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xdejt22eEr8aWpwfoqJrITs3eck=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y5qZRv0zDZBRrORIJQIJrBnB.png?f=fotoalbum_large

Daarmee los je ook dit soort gevallen van spam op..

Prettig 35 notificaties tussen legitieme notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:37
Allereerst - sorry. Ik hoopte dat je zou zien dat het een reut duimen in één waren en ze dan ook in één keer zou wegklikken. Dat was een verkeerde aanname van mijn kant.

Hoe onhandig mijn actie ook was - het illustreert wel wat er gebeurd. Als dit een vorm van misbruik is (nogmaals - sorry), dan is het een kwestie van handhaven. Aan de andere kant valt er ook wel iets te zeggen over het systeem.

Een bericht van meer dan twee jaar oud kunnen duimen vind ik persoonlijk bijzonder. Mosterd na de maaltijd³. Er ís wel een datum limiet van wanneer een gebruiker een bericht kan duimen, volgens mij was dat 2 jaar + 2 maanden. Is dat een willekeurige tijdspanne of werd de duimfunctie toen geïntroduceerd, waardoor berichten van daarvoor niet geduimd kunnen worden?

Het bedenken van oplossingen is geen moeilijke taak, de vraag is of het te implementeren is wel. Wat ik denk te weten is dat het notificatie systeem best wel oud is (las ik ergens i.v.m. notificaties voor verwijderde berichten) en het daardoor lastig is om aan te passen. Bind me er niet op vast.
Hoe wijdverbreid is dit probleem? Als iemand erg actief is, dan kan die ook veel notificaties verwachten. Stel dat de feature er komt, dan wil een ander misschien weer een limiet van 3 weken o.i.d. Dan is het 'nog niet goed'.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@5pë©ïàál_Tèkén "Er ís wel een datum limiet van wanneer een gebruiker een bericht kan duimen, volgens mij was dat 2 jaar + 2 maanden."
Ik dacht dat de enige beperking het wel/niet geopend zijn van het topic was, een datumlimiet ben ik volgens mij nog niet tegengekomen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Topicstarter
Ik heb soms gewoon briljante opmerkingen :+ die al vrij snel in het begin van een topic staan. Als zo'n topic maar doorgaat dan lezen mensen (denk ik dan) vanaf het begin een beetje.

Dus wat je dan hebt is dat je ook in topics met soms meerdere pages, je gewoon de komende 1-2 weken notificaties blijft houden. Soms haal je wel tegen de 25 upvotes en dan ontgaat het doel IMO van zo'n notificatie.

Eventueel notificaties in tredes (i.e.: Je post heeft nu 5, 10, 20, 40... upvotes) zou ook al schelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Douweegbertje ik snap je topicstart. Zelf vind ik het soms nog best leuk om bedankt te worden voor een post van jaren geleden. Blijkbaar heeft iemand er alsnog wat aan gehad. En daar is een community goed voor :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Topicstarter
MAX3400 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 20:35:
@Douweegbertje ik snap je topicstart. Zelf vind ik het soms nog best leuk om bedankt te worden voor een post van jaren geleden. Blijkbaar heeft iemand er alsnog wat aan gehad. En daar is een community goed voor :)
De suggestie is ook om het een optie te maken :)
Pagina: 1