Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Heb ik hier alles voorbereid enzo kan ik niet verder
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
staat iets van "niet werkende demo"
Zo beter dan!Op woensdag 08 augustus 2001 19:15 schreef Camel het volgende:
Ja dat is echt zo, als je goed op de site gelezen had had je het kunnen weten.
staat iets van "niet werkende demo"
Voor straf ga ik nu iets heel stouts doen dat niet aloud is op dit forum
Ik denk niet dat het kneusjes zijn bij PowerQuest. Ze hebben wel 1 van de beste partitie-managers op de markt gezet.Op woensdag 08 augustus 2001 19:10 schreef DEM0N het volgende:
Lekker lomp die kneuzen van Powerquest.
En als je de software in de winkel heb gekocht, dan heb je toch een licentie bijgekregen.
Je hoeft je niet te registreren, 't is alleen voor hun database zodat zij weten wie hun producten allemaal kopen.
Klein quote foutje
-
Oke, dat neem ik terug het is echt wel een WERELDPROGRAMMA verder.Op woensdag 08 augustus 2001 19:16 schreef FoxzMan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het kneusjes zijn bij PowerQuest. Ze hebben wel 1 van de beste partitie-managers op de markt gezet.
En als je de software in de winkel heb gekocht, dan heb je toch een licentie bijgekregen.
Je hoeft je niet te registreren, 't is alleen voor hun database zodat zij weten wie hun producten allemaal kopen.
Echt supermooi en gebruiksvriendelijk.