Hoi,
Voor het eerst heb ik eergisteren spullen bij Amazon.de gekocht.
Nu kreeg ik een mailtje terug dat 2 van de 5 spullen niet geleverd kan worden, want iets met iDEAL en betaal met creditcard. Die ik overigens niet heb.
Er wordt gezegd: "Helaas konden we je iDEAL-betaling niet met succes voltooien. "
In een volgend mailtje staat: " De rest van je bestelling volgt zodra die items beschikbaar zijn. "
Terwijl alles beschikbaar was.
Onder mijn persoonlijke bestelling van Amazon.de staan drie 'kopjes' met artikelen.
1) Ontvang dit op dinsdag. Twee artikelen die niet geleverd worden.
2) Drie items die ik dinsdag wel krijg.
3) Alle artikelen op een rijtje. Met als hoofdtitel Betalingsverificatie nodig
En aan de zijkant een knop met [i]betaling autoriseren[/i]
Bij betaling autoriseren kom ik op ING betaalpagina terecht en moet ik het volledige bedrag van de vijf artikelen weer betalen.
Op mijn ING rekening is wel het volledige bedrag van de vijf artikelen van mijn bank afgeschreven.
Maw moet ik wel doorgaan met autoriseren? Of wordt er dan extra afgeschreven?
Ik heb ook geen zin in een Amazon gift. Zo vaak ga ik niet iets kopen.
Voor het eerst heb ik eergisteren spullen bij Amazon.de gekocht.
Nu kreeg ik een mailtje terug dat 2 van de 5 spullen niet geleverd kan worden, want iets met iDEAL en betaal met creditcard. Die ik overigens niet heb.
Er wordt gezegd: "Helaas konden we je iDEAL-betaling niet met succes voltooien. "
In een volgend mailtje staat: " De rest van je bestelling volgt zodra die items beschikbaar zijn. "
Terwijl alles beschikbaar was.
Onder mijn persoonlijke bestelling van Amazon.de staan drie 'kopjes' met artikelen.
1) Ontvang dit op dinsdag. Twee artikelen die niet geleverd worden.
2) Drie items die ik dinsdag wel krijg.
3) Alle artikelen op een rijtje. Met als hoofdtitel Betalingsverificatie nodig
En aan de zijkant een knop met [i]betaling autoriseren[/i]
Bij betaling autoriseren kom ik op ING betaalpagina terecht en moet ik het volledige bedrag van de vijf artikelen weer betalen.
Op mijn ING rekening is wel het volledige bedrag van de vijf artikelen van mijn bank afgeschreven.
Maw moet ik wel doorgaan met autoriseren? Of wordt er dan extra afgeschreven?
Ik heb ook geen zin in een Amazon gift. Zo vaak ga ik niet iets kopen.