Ik ben opzoek naar een goedkope laptop voor simpele werkzaamheden. Mijn vraag is vooral of een laptop van rond de 350 euro mogelijk is en het waard is. Dat de laptop wel snel genoeg is en lang genoeg mee gaat. Overal zijn laptops te koop voor veel geld, maar waar ik de laptop voor ga gebruiken, daarvoor hoef ik geen dure laptop te kopen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken voor word, mail en een beetje surfen. Ik ga er niets bijzonders mee doen, niet anders dan de standaard dingen. Vooral word bestanden typen en die vervolgens versturen, daarbij heb ik wel eens informatie van het internet nodig.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 350 euro uitgeven. De laptop mag wel iets duurder (liever goedkoper natuurlijk
) zijn, maar geen honderden euro's duurder.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, de laptop wordt af en toe verplaatst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, ik heb totaal geen voorkeur. Het liefst een betrouwbaar merk met een lange levensduur.
Het besturingssysteem?
Windows. Dit is in mijn ogen voor de dingen die ik met de laptop wil doen het beste.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken voor word, mail en een beetje surfen. Ik ga er niets bijzonders mee doen, niet anders dan de standaard dingen. Vooral word bestanden typen en die vervolgens versturen, daarbij heb ik wel eens informatie van het internet nodig.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 350 euro uitgeven. De laptop mag wel iets duurder (liever goedkoper natuurlijk
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, de laptop wordt af en toe verplaatst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, ik heb totaal geen voorkeur. Het liefst een betrouwbaar merk met een lange levensduur.
Het besturingssysteem?
Windows. Dit is in mijn ogen voor de dingen die ik met de laptop wil doen het beste.
[ Voor 15% gewijzigd door Luke58 op 26-07-2020 16:23 ]