Volume in systeeminstellingen beperken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024
Graag zou ik willen weten of jullie een manier weten om het volume maximaal op een bepaalde stand te zetten (bijv. volume 10) in Windows 10. Ik ben administrator, de rest zijn standaard users. Reden hiervoor is dat mijn kind continue weet om het volume heel hoog aan te zetten als ik aan het werken. Praten helpt even en daarna weer niet. Een limiet zetten zou mooi zijn in de systeeminstellingen in Windows 10 en dat alleen de administrator de syteeminstellingen kan bedienen. Kan dat?
...

Ik heb verschillende software gebruikt, beste zou zijn Quit on the set, maar dit werkt niet omdat het locken met een wachtwoord niet werk (waarschijnlijk omdat het programma al verouderd is en windows 10 niet goed werkt, las ik elders op internet)
...

Alle tips zijn welkom! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:49
Hier staan een drietal opties, 1 default in Windows en 2 programma opties

https://www.itechtics.com...-volume-limit-windows-10/

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024
Dank, ik heb die gezien,
maar alle opties geven de (standaard) gebruiker zelf de app te openen en het volume weer aan te passen zowel in default in windows als via een programma te kunnen openen.

Is het mogelijk om een programma te beperken voor standaard gebruiker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 17:50
Nu wil ik je niet aanvallen, maar eigenlijk ben je het probleem nu niet aan het oplossen. Ik heb twee dochters 1 van 7 en 1 van 3, welke beide donders goed weten dat het volume op een normaal niveau dient te staan.

Wellicht een idee om een weekje geen toegang te geven tot de pc?

Carpe Diem