We gaan verhuizen 1 oktober en nu hebben we wel met de huidige bewoners gesproken. Die gaven aan dat ze zelf een basispakket internet hebben (geen glasvezel) maar dat er ooit wel glasvezel tot aan de deur is aangelegd.
Nu heb ik naar diverse aanbieders gekeken, maar allemaal geven ze aan dat ik op zijn best ASDL van "hopelijk" 28Mb/s kan krijgen. EN dat er geen glas aanwezig is.
Dus vervolgens heb ik naar de dekking gekeken (Oudenbosch) en er ligt wel degelijk glas.
De huidige bewoners zijn er niet helemaal in thuis maar geven aan dat je via Caiway de aansluiting kan doen. Dat ze hier soms ook wel reclame van krijgen.
Persoonlijk zit ik zelf niet op Caiway te wachten. Zie ook het ervaringen topic
Concreet zijn dit mijn vragen:
Nu heb ik naar diverse aanbieders gekeken, maar allemaal geven ze aan dat ik op zijn best ASDL van "hopelijk" 28Mb/s kan krijgen. EN dat er geen glas aanwezig is.
Dus vervolgens heb ik naar de dekking gekeken (Oudenbosch) en er ligt wel degelijk glas.
De huidige bewoners zijn er niet helemaal in thuis maar geven aan dat je via Caiway de aansluiting kan doen. Dat ze hier soms ook wel reclame van krijgen.
Persoonlijk zit ik zelf niet op Caiway te wachten. Zie ook het ervaringen topic
Concreet zijn dit mijn vragen:
- Hoe werkt dat nu met een lijn? Ik ga er deels vanuit dat als er glas aanwezig is dat ik toch een abonnement van elke provider kan krijgen?
- Hoe/wat/waar kan ik nu zekerheid over de lijn krijgen zonder dat ik rechtstreeks bij Caiway moet gaan (onafhankelijk advies verwacht ik niet van ze namelijk)