Rooster voor de fans

Pagina: 1
Acties:

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:59
Hallo Tweakers,

Ik heb mijn case gister even onderzocht om te kijken wat eventuele opties waren om te gaan modden. Het is trouwens een no-name big tower, helemaal wit en geen opmerkelijke details.

Verven is mogelijk (duh) :P
CCFL lampie, 1 links, 1 rechts.
Gaten maken voor fans.O+

Nu zijn er binnen in de case 4 plekken om fans te plaatsen. 3 daarvan zijn al bezet door cheap-ass fans uit voedingen :o

Er zijn 2 plaatsen voor fans voor-onder in de case en 2 achter, 1 onder de voeding en 1 er boven.

Aangezien iedereen 2 ronde gaten voorin z'n kast maakt heb ik besloten om die voorkant weg te halen en er een rooster voor te zetten. En hier heb ik een paar vragen.

Ik vind het rooster dat op mijn speakers zit van de Creative FPS1500 set zit wel mooi.
Iemand die weet waar ik zoiets kan weghalen? En als het nog niet geverft is hoe ik dat het beste kan verven.
Het belangrijkste, hoe monteer ik zoiets zonder dat je het aan de buitenkant ziet?

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest en anders hoor ik het wel.

Verwijderd

ehh, gewoon van je speaker afhalen en op je computer zetten bedoel je?

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:48

Snijkoek

Metal up your ass

Of naar een hardware boer gaan om te vragen of je een showmodel mag slopen :)

• Remi
Nee ik nam dat rooster van m'n speakers alleen maar als voorbeeld.

Ennuh dat rooster van m'n speakers is net iets te klein voor dat gat wat in m'n kast komt. :P

Dus weet iemand waar je zoiets kan kopen?

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 14:28
die roosters kan je gewoon bij een electronica handel halen
of als je ouders mooie boxen hebben die ff opblazen >:)

en monteren zonder dat je het aan de zijkant ziet kan alleen als je er een zijplaat voor zet

• Remi
Ik zal eens kijken bij mijn lokale radioboer.

Is het ook mogelijk om dat metalen rooster vast te plakken aan het plastic?

Ennuh wij hebben zo'n frontpanel van stof op onze speakers dus opblazen is no option. :P

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 18:18 schreef Remi het volgende:
Ik zal eens kijken bij mijn lokale radioboer.

Is het ook mogelijk om dat metalen rooster vast te plakken aan het plastic?

Ennuh wij hebben zo'n frontpanel van stof op onze speakers dus opblazen is no option. :P
je moet dat stof ook niet opblazen...

• Remi
Bah !

Ik ben bij de radioboer geweest maar helemaal niks te krijgen. Ik zal binnenkort wel even de ijzerhandel proberen.

Ben op de terugweg toch nog langs een elektroboer geweest en heb meteen een blauwe ccfl gehaald + inverter en een 12x12 cm 120 volt Sunon en 2x 8x8 cm 12V Sunon gehaald. :P

We gaan maar eens serieus modden hiero. :)
Pagina: 1