Ik heb een nieuwe cpu koeler in m'n systeem geplaatst, een ben nevis advanced. Echter komt deze voorgemonteerd voor amd, maar volgens mij zit de ventilator verkeerd omgemonteerd. Volgens mij moet de lucht van voren in de systeemkast worden aangezogen en dat de ventilatoren samenwerken om de lucht er dan vanachter weer uit te blazen. Maar de cpu koeler blaast standaard de lucht weer terug naar voren waardoor hij de 2 kastventilatoren tegenwerkt. Nu heb ik de ventilator op de cpukoeler goed geplaatst (zie foto, zo moet hij volgens mij omdat er dan een luchtstroom ontstaat van voor naar achter.
Is het zo dat dit soort cpu koelers worden geleverd met de ventilator verkeerd om? Iemand dit wel eens opgevallen? Zo ja, waarom is dat zo?
Zo hoort het volgens mij, maar oorspronkelijk zat de cpu-koeler-ventilator dus aan de andere kant:
Is het zo dat dit soort cpu koelers worden geleverd met de ventilator verkeerd om? Iemand dit wel eens opgevallen? Zo ja, waarom is dat zo?
Zo hoort het volgens mij, maar oorspronkelijk zat de cpu-koeler-ventilator dus aan de andere kant:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5gNYYCz4PzojcZK5FbbLvIBd.jpg?f=user_large)
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.