Ik heb een Rodecaster Pro mixer die 1 multi-channel Input device beschikbaar maakt binnen Windows, waarin alle (14) kanalen zitten.
Is het mogelijk om met een stukje software 1 specifiek kanaal binnen het windows audio-input-device
beschikbaar te maken voor een applicatie zoals Discord?
Zodat ik alleen het kanaal met de mic in Discord kan pakken ipv de complete mix?
Ter verduidelijking:
De Mixer beschikt wel over een mix-minus functie,
echter gaat dat ten koste van controle met de faders over bepaalde audiobronnen binnen OBS.
Als ik gewoon 1 kanaal kan pakken en beschikbaar stellen voor Discord dan behoud ik controle met de faders in OBS en er zit dan geen andere audio of feedback in het microfoon kanaal.
Bij voorbaat dank!
Ps, Ik wist niet zo goed waar deze vraag te plaatsen op het forum.
Is het mogelijk om met een stukje software 1 specifiek kanaal binnen het windows audio-input-device
beschikbaar te maken voor een applicatie zoals Discord?
Zodat ik alleen het kanaal met de mic in Discord kan pakken ipv de complete mix?
Ter verduidelijking:
De Mixer beschikt wel over een mix-minus functie,
echter gaat dat ten koste van controle met de faders over bepaalde audiobronnen binnen OBS.
Als ik gewoon 1 kanaal kan pakken en beschikbaar stellen voor Discord dan behoud ik controle met de faders in OBS en er zit dan geen andere audio of feedback in het microfoon kanaal.
Bij voorbaat dank!
Ps, Ik wist niet zo goed waar deze vraag te plaatsen op het forum.
[ Voor 7% gewijzigd door Donster op 25-07-2020 15:39 ]