Ik heb ditzelfde probleem op mijn Philips 50PFK6510/12. Meerdere keren opnieuw in te loggen tevergeefs. Beveiligingsinstellingen in m'n google account aangepast en zelf een appwachtwoord gegenereerd. Het mocht allemaal niet baten. Daarnaast lukte het me niet een nieuw account toe te voegen via de android instellingen van de tv.
Na wat out of the box denkwerk uiteindelijk een oplossing gevonden en dit heb ik gedaan om in te kunnen loggen met 2FA (2 staps inlog met melding op je telefoon/tablet waarmee je de inlog moet bevestigen):
1. ga naar instellingen --> alle instellingen --> android instellingen. Op de onderste rij tegels zie je, je account staan waarmee je bij google bent ingelogd op je tv (je e-mail adres staat daarbij). Druk daarop en kies voor account verwijderen. Je account staat nu niet meer als tegel in het rijtje.
2. druk op het 'huisje' op je afstandsbediening (of op de knop dat je op het scherm komt waar al je app's staan) en open de YouTube app. De app opent en vraagt meteen om je aan te melden bij je google account of opent zonder in te loggen. In het tweede geval ga je links boven in de app naar inloggen en kies een nieuw account toe te voegen. Je komt dan ook op het blauwe scherm waar je om een e-mail en wachtwoord wordt gevraagd.
Typ je e-mail adres van je google account in --> typ je wachtwoord van je google account in --> nu zal de tv wel verder gaan en een scherm laten zien dat er een 2e stap nodig is om in te loggen. Kies 'Doorgaan' en je zult een melding op je telefoon of tablet ontvangen (waarop je ook je google account hebt staan). Keur op je telefoon/tablet de inlogpoging goed. Op de tv verschijn vervolgens het scherm wat je krijg als je via een computer op je google account inlogt (bijv bij gmail). Vul daar nogmaals je wachtwoord van je google account in en kies 'volgende'. Je tv logt in en geeft na even nadenken 'Geslaagd' met een vinkje erachter. Wacht even geduldig en je komt op een scherm van YouTube waarbij je ingelogd wordt bij de app en je account voor YouTube wordt ingesteld. Klaar

. (Google zal je ook een melding en/of mail sturen dat er een inlog poging is gedaan op een nieuw apparaat. Geef in de melding of mail 'activiteit controleren' aan 'ja dit ben ik zelf'. Daarmee geef je aan dat je zelf hebt ingelogd en je keurt je tv goed om met je Google account te koppelen en gekoppeld te blijven).
3. Om te checken of alles werkt ga je weer naar intellingen --> alle instellingen -->android instellingen op je tv en kijkt of er weer een tegel onderaan staat met je account. In het scherm waar je, je apps kunt openen (huisje op mijn afstandsbediening) heb ik vervolgens ook de Google Play store geopend en gekeken of ik daar weer bij mijn account ben ingelogd zodat de apps die in de Play store zijn gedownload weer kunnen updaten. Dat zie je als je rechts boven je afbeelding/icoon van je Google account ziet staan. Heb je meerdere accounts op je tv en staat niet het goede account actief in de Play store. Ga rechts boven naar het icoon van je account en kies ervoor om naar een 'ander account' te wisselen. selecteer daar weer je goede account wat je altijd op je tv gebruikte en de Google Play Store zal die nu zonder moeite weer pakken. Nu kun je weer checken voor updates van apps en ze bijwerken.
Omslachtige lange manier maar het werkt wel. Ik hoop dat ik hier iemand mee kan helpen na zelf lang te hebben gezocht. Cheers!