Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PW]Prijsontwikkeling graph schaalt niet mee

Pagina: 1
Acties:

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:53
L.S.,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uWJUwvbrAGIpK1L3N8JC-F2Zv78=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQyr3l1WBsAalNwXL1ZxgHVz.jpg?f=fotoalbum_large

Stappen voor reproduceren;

- open browser in non-fullscreen window (gaat vooral om de breedte van het window).
- ga naar een artikel in de PW
- verbreed window/ga fullscreen
- Prijsontwikkeling graph schaalt niet mee. De breedte ervan lijkt fixed op het moment dat de pagina wordt geladen.

Probleem is weg na een refresh.

Issue gereproduceerbeerd in Firefox (in- en uitgelogd, met/zonder custom CSS), Chrome en Vivaldi browsers.

Gewenst gedrag: Prijsontwikkeling graph schaalt mee.

Groeten Kuus oOo

Team anti-scalp - wauw..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
Hoe vaak resize jij je browser? Natuurlijk zou het mooi zijn als het mee zou schalen (of herinitialiseren als de window verandert van breedte), maar aangezien het na een refresh al weg is, zou ik het niet eens een bug willen noemen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 25-07-2020 11:55 ]

The devil is in the details.

• 5pë©ïàál_Tèkén
Hahn schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 11:53:
Hoe vaak resize jij je browser? Natuurlijk zou het mooi zijn als het mee zou schalen, maar aangezien het na een refresh al weg is, zou ik het niet eens een bug willen noemen :P
Ik heb regelmatig vensters naast elkaar open staan. 27" en dan full screen browsen is voor mij een beetje overweldigend. B)
Tenzij het nu werkt zoals het ontworpen en bedoeld is (hetgeen ik hardop en openlijk betwijfel) is de huidige status quo toch echt een bug :P Geen rampzalige bug, geen bel-iedereen-uit-zijn-bed-bug maar toch een bug(je).

Ik meld het ten eerste omdat het me makkelijk te fixen lijkt en ten tweede omdat het om de PW gaat - een deel waar Tweakers geld mee verdient. Dan moet alles er wel netjes uitzien :9

Team anti-scalp - wauw..

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-11 15:53

DaFeliX

Tnet Devver
@5pë©ïàál_Tèkén Allereerst weer bedankt voor je melding; de fix was eenvoudig en word as we speak gedeployed. Je kunt nu naar hartelust je venster resizen :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• 5pë©ïàál_Tèkén
@DaFeliX cheers! Als dank gooi ik een nieuwe bugmelding over de schutting. :p

Team anti-scalp - wauw..

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-11 15:53

DaFeliX

Tnet Devver
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 08:37:
@DaFeliX cheers! Als dank gooi ik een nieuwe bugmelding over de schutting. :p
dan gooi ik 'm gewoon terug :+

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• 5pë©ïàál_Tèkén
Oh je bent nu product owner @DaFeliX , gefeliciteerd! Tag jij je mede POers of zal ik het doen? :p

Team anti-scalp - wauw..

Pagina: 1