Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenniferruurs
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 03-05 07:26
Apple kaarten werkt prima met mijn iphone in combinatie met mijn Apple watch.

Ik kan dan de route zien, als ik loop op mijn apple watch.

Google maps heeft ook fietsroutes, maar deze zijn dan niet te zien op mijn apple watch.

Hoe kan ik fietsroutes op mijn apple watch krijgen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dat zal wel niet kunnen ivm opletten op de weg denk ik zo?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Maps 3D kan/kon het volgens mij maar beperkt?

Naviki is ook zo'n pakket maar de interface ziet er niet uit (mijn mening).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 18:07
jenniferruurs schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 10:04:
Apple kaarten werkt prima met mijn iphone in combinatie met mijn Apple watch.

Ik kan dan de route zien, als ik loop op mijn apple watch.

Google maps heeft ook fietsroutes, maar deze zijn dan niet te zien op mijn apple watch.

Hoe kan ik fietsroutes op mijn apple watch krijgen?
Dat komt in iOS 14 pas. Daarin krijgt Apple Maps de mogelijkheid te navigeren op de fiets. Echter, eerst alleen in de USA (en wat andere landen geloof ik). Niet in NL iig. Dus in het slechtste geval moet je daar nog een jaar op wachten, of langer. Al kan ik me voorstellen dat ze NL als fietsland bij uitstek kiezen als eerstvolgende.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:26
Wat doe je op de fiets? Dan bedoel ik wielrennen? Mountainbiken? Naar je werk fietsten? Je hebt natuurlijk fiets apps voor de Apple Watch. Ik ben zelf niet zo erg fietser maar Bikemap en Strava zijn zo dingen die mij te binnen schieten. Sowieso voor “normaal” fietsen en de weg vinden pak ik altijd de wandel optie in maps. Maar er zijn volgens mij nog wel wat apps die je kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736981

Heel toevallig vandaag met diezelfde vraag gezeten :)
Ik heb dan maar een fietshouder gekocht op bol.com.

Google maps op wandelroute en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
.

[ Voor 97% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 09:11
Apple Maps heeft geen ondersteuning voor fietsroutes, noch op je iPhone, noch op je watch.

Maar, het mooie nieuws is dat dit in iOS 14 wel komt. Het zal wel in fases zijn dus de Benelux kan er misschien nog niet bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:38
Kleine tip: via de app Komoot op je Iphone en Applewatch kun je navigeren. gesproken aanwijzingen en turn-by turn aanwijzingen op je Applewatch heb je alles wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-05 10:56
bij kaarten werkt de navigatie opzich prima op de watch. Je krijgt een notificatie met wat je moet doen. Linksaf/rechtsaf etc..

Alleen vraag ik me af of het handig is om elke keer je pols te draaien op de watch. Zeker op de fiets waarbij navigeren via de smartphone (die vast zit op je stuur) wellicht wat veiliger is.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:53
koentjuh1987 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:07:
bij kaarten werkt de navigatie opzich prima op de watch. Je krijgt een notificatie met wat je moet doen. Linksaf/rechtsaf etc..

Alleen vraag ik me af of het handig is om elke keer je pols te draaien op de watch. Zeker op de fiets waarbij navigeren via de smartphone (die vast zit op je stuur) wellicht wat veiliger is.
Als je rustig aan t rijden bent is het net zo als even op je horloge kijken hoe laat het is. Volgens mij is dit alles behalve gevaarlijk.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Pagina: 1