Ikea pax schuifdeurkast

Pagina: 1
Acties:
  • 2.173 views

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Vandaag ga ik een pax schuifdeurkast plaatsen met 4 deuren en softclose module’s.
Nu zie ik in de handleiding dat de linker deur voor zit en de rechter deur achter.

Weet iemand of ik dit zonder problemen kan wisselen zodat de linker deur voor zit?

Als ik zo alles zie moet het wel gaan maar bij de softclose set zit een beugel die qua vorm net anders is als hij gespiegeld is.
Gaten e.d. Komen wel overeen.

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01 18:12
Bel de Ikea?

• Out.of.Control
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:25
Meestal staan alle mogelijkheden wel in de handleiding. Dus als ik nu een gok zou moeten doen en het staat niet beschreven, dan denk ik dat het niet kan.

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

De Nelis

en anders maar niet...

Je zou het gewoon kunnen proberen. Onder het motto "meten is weten".

[ Voor 65% gewijzigd door De Nelis op 25-07-2020 09:10 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:29
Volgens mij staan er in de handleiding juist twee varianten, één met links voor en één met rechts voor.

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Dit is wel hilarisch want ik had deze fout gemaakt bij een Pax uit 2015. Rechter deur per ongeluk voor de linker geplaatst. Maakt inderdaad niet uit voor de linker softclose, maar de rechter heeft een beugeltje om de afstand te overbruggen met maar één mogelijke oriëntatie. Ik heb de softclose maar weggelaten :)

This can no longer be ignored.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Crxtreem schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 08:52:
Weet iemand of ik dit zonder problemen kan wisselen zodat de linker deur voor zit?
Ik heb die kast laatst in elkaar gezet en ja, je kan zelf kiezen welke deur voor zit. De handleiding bevat beide varianten.

Maar je had natuurlijk ook even gewoon de handleiding kunnen downloaden bij Ikea, dan had je het zelf ook gezien :)

[ Voor 15% gewijzigd door Microkid op 25-07-2020 09:42 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-01 16:44
Goed, dan is de nut van dit topic ook wel verdwenen...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.