Are you sure you want to quit Tweakers?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Met de nodige twijfel moet ik toch ja zeggen op de bovenstaande vraag. Ik ben al heel lang max level en uitgegrind, helaas kunnen de nieuwe patches kunnen mij niet meer genoeg naar het spel trekken.

Zonder gekkigheid, ik heb er lang over na moeten denken maar ik heb in de laatste weken voor mijzelf duidelijk gekregen dat het tijd is om mijn rode pet af te zetten en mijn scepter door te geven. De afgelopen jaren heb ik het steeds drukker gekregen, eerst tijdens mijn onderzoek en in het afgelopen jaar werken. Ik ben mezelf toen ook tegengekomen en geleerd dat ik geen robot ben die alles moet willen kunnen. Daarnaast is mijn lijst met hobby's niet minder geworden en merkte ik dat er de laatste maanden ook een shift plaats vond naar wat meer dingen die geen scherm vergen. De combinatie van alle bovengenoemde zaken heeft mij dan ook aan het denken gezet om eens kritisch te kijken naar waar ik op het moment energie van krijg.

Geloof me, ik heb het een paar keer geanalyseerd maar ik blijf erop uitkomen dat Tweakers daarbij moet afvallen, of tenminste het stuk modereren. Op het moment van schrijven kom ik slechts voor 'belangrijke' zaken naar de site en krijg ik niet meer de energie die ik er ooit eens uithaalde en dat schaadt ook mijn 'normale' Tweakers consumptie.

Ik ben op 2006 op de site geregistreerd na een jaartje zonder account gelurkt te hebben. Na 3.5 jaar vrij intensief te posten binnen Spielerij zonder een note te mogen ontvangen werd ik gevraagd om een Spielerij moderator te worden. Daar zei ik geen nee tegen want ik was inmiddels aardig verknocht geraakt aan de site. Al snel viel ik op bij een groepje gelijkgestemden waarmee Biermusketiers geboren was O+
Na nog eens 3.5 jaar mocht ik Pim opvolgen om HGA te worden van de combinatie Spielerij en Softe Goederen. Een grote schoen om te vullen maar ik heb het lang volgehouden en er zijn in de tussentijd slechts een paar positieve notes bijgekomen :+

Dus... TL:DR,
Na iets meer dan 7 jaar admin, en in totaal 10.5 jaar crew, ga ik toch gedag zeggen en in het zwart verder.
De scepter draag ik over naar Gropah dus ook graag een warm applaus voor hem!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream