Ik stond op het punt om deze RAM kit te kopen pricewatch: Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2C3200C16 toen ik erachter kwam dat er ook deze vrijwel identieke versie bestaat pricewatch: Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2Z3200C16. De 1e heeft een C in de naam en de 2e een Z. Alle specs zijn identiek. Na wat googlen lijkt de C versie gemaakt te zijn voor Intel en de Z versie voor AMD, maar er is zeer weinig over te vinden.
Als ik de compatibility check met mijn moederbord (deze: pricewatch: MSI B450 Gaming Pro Carbon MAX WiFi) dan is alleen de Z versie te vinden. Kan ik met een gerust hart de 1e bestellen voor mijn Ryzen build aangezien die een stuk goedkoper is of niet? Een definitief antwoord op deze vraag lijkt nergens op het internet te vinden te zijn
Als ik de compatibility check met mijn moederbord (deze: pricewatch: MSI B450 Gaming Pro Carbon MAX WiFi) dan is alleen de Z versie te vinden. Kan ik met een gerust hart de 1e bestellen voor mijn Ryzen build aangezien die een stuk goedkoper is of niet? Een definitief antwoord op deze vraag lijkt nergens op het internet te vinden te zijn