Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Spellen als Modern Warfare, Rainbow Six Siege, CS:GO, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro voor de pc zelf. ~200 euro voor de monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen voor de pc en een monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Enkel voor de GPU. Vanwege de talloze problemen met de drivers van AMD ben ik van plan voor NVIDIA te gaan. Ik heb niet de behoefte om dagelijks me pc overnieuw op te starten en te googlen naar nieuwe oplossingen voor m'n videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1080p 144fps maar dat moet zo wel lukken voor veel spellen denk ik.
Daarnaast wens ik niet via amazon te bestellen. Dat maakt de build wat duurder, maar het zij zo.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop te horen of al deze onderdelen bij elkaar passen.
Ook twijfel ik onder andere over de voeding, mocht iemand een ander model aanraden zou ik daar geen problemen mee hebben.
Verder is er niet veel bekend over deze versie van de 2060 super, voor zo ver in heb kunnen uitzoeken is hij prima, maar mocht men het beter weten hoor ik het graag. Ik ging wel voor één van de goedkopere, aangezien ik niet ver over de 1000 wil gaan. Ik weet dat de rx5700xt eigenlijk betere performance levert, echter zoals ik al zei heb ik liever geen problemen met m'n videokaart.
Ten slotte hoop ik te horen of iemand een goede 1080p 144 hertz monitor kan aanraden, 24 of 27 inch.
Gamen. Spellen als Modern Warfare, Rainbow Six Siege, CS:GO, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro voor de pc zelf. ~200 euro voor de monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen voor de pc en een monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Enkel voor de GPU. Vanwege de talloze problemen met de drivers van AMD ben ik van plan voor NVIDIA te gaan. Ik heb niet de behoefte om dagelijks me pc overnieuw op te starten en te googlen naar nieuwe oplossingen voor m'n videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1080p 144fps maar dat moet zo wel lukken voor veel spellen denk ik.
Daarnaast wens ik niet via amazon te bestellen. Dat maakt de build wat duurder, maar het zij zo.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop te horen of al deze onderdelen bij elkaar passen.
Ook twijfel ik onder andere over de voeding, mocht iemand een ander model aanraden zou ik daar geen problemen mee hebben.
Verder is er niet veel bekend over deze versie van de 2060 super, voor zo ver in heb kunnen uitzoeken is hij prima, maar mocht men het beter weten hoor ik het graag. Ik ging wel voor één van de goedkopere, aangezien ik niet ver over de 1000 wil gaan. Ik weet dat de rx5700xt eigenlijk betere performance levert, echter zoals ik al zei heb ik liever geen problemen met m'n videokaart.
Ten slotte hoop ik te horen of iemand een goede 1080p 144 hertz monitor kan aanraden, 24 of 27 inch.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 77,05 | € 77,05 |
| 1 | Videokaarten | PNY GeForce RTX 2060 Super 8GB Dual Fan | € 374,47 | € 374,47 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 65,62 | € 65,62 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 106,87 | € 106,87 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 923,51 | ||