Ik woon in een rijtjes woning van 3 hoog met betonnen vloeren/muren, waardoor ik thuis slecht internet heb. Ik wil binnenkort nieuwe wifi-camera's aanschaffen en daarom ook mijn wifi goed upgraden eerst. Momenteel heb ik 1000 mbit internet van T-Mobile (Glasvezel) thuis en met de kabel heb ik ook perfect internet. Ik heb van de modem (BG) naar de 2e en 3e verdieping een kabel getrokken. Aan beide kabels zitten 2 hele andere routers. Als ik de kabel rechtstreeks aansluit op mijn laptop, dan haal ik een snelheid van 980 mbit., met de router is dat op 2.4 GHz nog geen 100 mbit.
Nu heb ik zelf al wat gegoogeld en onderzocht en kwam ik vooral dingen over Mesh Wifi tegen. Is dit voor mij ook de beste oplossing aangezien ik al kabels heb getrokken naar elke verdieping? Ook moet ik goed wifi hebben in de tuin (Voor de camera's).
Alle advies wordt gewaardeerd, alvast bedankt!
Nu heb ik zelf al wat gegoogeld en onderzocht en kwam ik vooral dingen over Mesh Wifi tegen. Is dit voor mij ook de beste oplossing aangezien ik al kabels heb getrokken naar elke verdieping? Ook moet ik goed wifi hebben in de tuin (Voor de camera's).
Alle advies wordt gewaardeerd, alvast bedankt!