Mijn vraag
Weet iemand hoe ik mijn muis en toetsenbord werkend krijg bij Windows 10 op mijn Raspberry Pi4?
Ik heb Windows 10 geïnstalleerd op een sd kaart en bij het invoeren op mijn Raspberry Pi4 loopt deze keurig door tot het vragenveld over de in te stellen taal.
Toen kwam ik er achter dat zowel mijn muis als toetsenbord niet meer werkten.
Alle USB-poorten geven geen reactie., behalve natuurlijk de mini c-poort die voor de stroomtoevoer wordt gebruikt.
Graag zou ik Windows 10 willen gebruiken op mijn RP4.
Weet iemand een oplossing?
alvast bedankt voor de reactie.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Relevante software is Windows 10 en de hardware is Raspberry Pi 4.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb op het Internet bij Toms hardware gelezen dat je dit eventueel kunt doen met een mouse/keyboard dongle. Ik kan deze niet vinden op het Internet.
Zelf heb ik het met een USB-hub geprobeerd, wel stroom maar geen reactie op mijn muis of toetsenbord.
Weet iemand hoe ik mijn muis en toetsenbord werkend krijg bij Windows 10 op mijn Raspberry Pi4?
Ik heb Windows 10 geïnstalleerd op een sd kaart en bij het invoeren op mijn Raspberry Pi4 loopt deze keurig door tot het vragenveld over de in te stellen taal.
Toen kwam ik er achter dat zowel mijn muis als toetsenbord niet meer werkten.
Alle USB-poorten geven geen reactie., behalve natuurlijk de mini c-poort die voor de stroomtoevoer wordt gebruikt.
Graag zou ik Windows 10 willen gebruiken op mijn RP4.
Weet iemand een oplossing?
alvast bedankt voor de reactie.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Relevante software is Windows 10 en de hardware is Raspberry Pi 4.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb op het Internet bij Toms hardware gelezen dat je dit eventueel kunt doen met een mouse/keyboard dongle. Ik kan deze niet vinden op het Internet.
Zelf heb ik het met een USB-hub geprobeerd, wel stroom maar geen reactie op mijn muis of toetsenbord.