Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Vraag
Alle reacties
Er valt toch weinig te vergelijken aan een iPad? Of je de mini of de normale wilt is meer een persoonlijke preferentie.
Blijkbaar zit je al in de Apple ecosysteem dus je zal een goede integratie hebben met je nieuwe iPad.
Blijkbaar zit je al in de Apple ecosysteem dus je zal een goede integratie hebben met je nieuwe iPad.
@RazorMaron Voor dat bedrag vind je tweedehands ook de nieuwe iPad Pro's.
Met een beetje geluk hier op V&A zelfs nieuw in doos aangezien de nieuwprijs momenteel nog maar 750 is.
Die zou ik dus ook zeker in je afweging meenemen.
Mooier design, Face ID, Minimale bezels, USB-C.
Uiteindelijk is het een kwestie van welk formaat je het fijnst vind.
Met een beetje geluk hier op V&A zelfs nieuw in doos aangezien de nieuwprijs momenteel nog maar 750 is.
[ Voor 17% gewijzigd door Greatsword op 24-07-2020 14:03 ]
com2,1ghz schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:57:
Er valt toch weinig te vergelijken aan een iPad? Of je de mini of de normale wilt is meer een persoonlijke preferentie.
De grootte maakt mij niet uit, dat zal ik even aanpassen.Greatsword schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:02:
@RazorMaron Voor dat bedrag vind je tweedehands ook de nieuwe iPad Pro's.
Maar je hebt bijvoorbeeld verschillende iPad Pro/Air/Mini en de normale lijn. De vraag is meer of bijvoorbeeld een oudere generatie Pro, of welke dan ook, de meeste prestaties levert voor mijn budget.
[ Voor 23% gewijzigd door RazorMaron op 24-07-2020 14:03 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
@RazorMaron Verder is de Mini gewoon een hele leuk tablet, niks mis mee, dus als budget belangrijk is kan je die ook doen, maar persoonlijk vind ik het design wat gedateerd.
Verwijderd
Die prestaties ga je waarschijnlijk amper merken. Je doet zo te lezen weinig bijzonders. Ik zou eerder kijken welk scherm je het fijnste vindt en kijk naar mogelijkheden om bijv. ook cellular te kunnen gebruiken, lijkt mij wel handig als je veel op pad bent. Hoef je ook niet steeds met hotspot te verbinden wanneer je geen Wi-Fi beschikbaar hebt.RazorMaron schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:02:
[...]
[...]
De grootte maakt mij niet uit, dat zal ik even aanpassen.
Maar je hebt bijvoorbeeld verschillende iPad Pro/Air/Mini en de normale lijn. De vraag is meer of bijvoorbeeld een oudere generatie Pro, of welke dan ook, de meeste prestaties levert voor mijn budget.
Voor jouw eisen zou ik eigenlijk niet eens echt naar een Pro model kijken, tenzij je geen probleem hebt met tweedehands. Op deze (https://www.apple.com/nl/...pad-air&device3=ipad-mini) pagina zie je een directe vergelijking tussen de laatste modellen 'normale' iPad, de Air en de Mini: iPad (7e generatie), iPad Air (3e generatie) en iPad mini (5e generatie).
Je zult vooral zelf even moeten kijken wat je belangrijk vindt qua schermgrootte, gewicht, opslagruimte, prijs, etc. Persoonlijk zou ik voor de Air of de Mini gaan: recente chip (dus langer software ondersteuning), net wat meer basisopslag, mooie schermen, lekker dun. De normale iPad (7e gen.) is trouwens ook gewoon mooi: in de basis dezelfde ervaring en een stuk goedkoper, dus voor wat dat betreft misschien wat meer bang for the buck.
Je hebt het ook over aantekeningen maken. Mocht je daarvoor Apple's "Apple Pencil" willen gebruiken, houd dan nog rekening met een extra aanschaf van ongeveer €100.
Tot slot: wanneer wil je de iPad kopen? Meestal zijn er in september/oktober persconferenties waar Apple product updates aankondigt. Het kan dan zomaar zijn dat de iPad, Air en de Mini een update krijgen. Als je alleen aan het oriënteren bent, dan kan het geen kwaad om nog even te wachten met het kopen.
Je zult vooral zelf even moeten kijken wat je belangrijk vindt qua schermgrootte, gewicht, opslagruimte, prijs, etc. Persoonlijk zou ik voor de Air of de Mini gaan: recente chip (dus langer software ondersteuning), net wat meer basisopslag, mooie schermen, lekker dun. De normale iPad (7e gen.) is trouwens ook gewoon mooi: in de basis dezelfde ervaring en een stuk goedkoper, dus voor wat dat betreft misschien wat meer bang for the buck.
Je hebt het ook over aantekeningen maken. Mocht je daarvoor Apple's "Apple Pencil" willen gebruiken, houd dan nog rekening met een extra aanschaf van ongeveer €100.
Tot slot: wanneer wil je de iPad kopen? Meestal zijn er in september/oktober persconferenties waar Apple product updates aankondigt. Het kan dan zomaar zijn dat de iPad, Air en de Mini een update krijgen. Als je alleen aan het oriënteren bent, dan kan het geen kwaad om nog even te wachten met het kopen.
Pagina: 1