Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MacBook aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 08:41
Hoi hoi,

Ik zou graag een MacBook willen, maar ik vind het redelijk moeilijk om er eentje te kiezen als er zoveel keuze is en verschillende uitvoeringen. Daarnaast wordt het ook gerangschikt qua inch. Bij Windows laptops vind ik het toch iets makkelijker laptops van elkaar te onderscheiden maar bij Apple heb ik hier grote moeite mee en hoop ik dat jullie mij kunnen verder helpen.

Wat ga je met je laptop doen?

Ik wil deze laptop graag gebruiken bij mijn universitaire studie waaraan ik dit jaar start. Ik zou graag ook video’s erop willen bewerken, geen 4K video’s oid, meer gewoon voor YouTube, dus geen professionele doeleinden. Ik wil het graag ook voor al mijn administratie gebruiken.

Tevens zou ik een support van 7-8 jaar wel fijn vinden. Niets wat ik meer haat dan het niet kunnen upgraden van mijn device en wetende dat deze outdated is ondanks dat hij nog prima functioneert.

Wat is je budget?
€500-€1500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, hij zou in principe elke dag mee moeten gaan naar mijn studie, dus een healthy batterylife is opzich wel fijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Apple. Apple, Apple, Apple.

Ik draai al mee sinds Windows ‘95 en ben toe aan iets nieuws. Apple vind ik echt een tof merk qua historie(en filosofie). Ik heb een iPhone 7 en de AirPods Pro en ben eigenlijk van plan om een hele Apple ecosystem te maken. Heb ook de iPad Air gehad en ben ook van plan die te vernieuwen, Android tablets ga ik nooit meer naar terug.

Daarnaast vind ik chromebooks echt helemaal niks, zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat ik op school verschillende heb gebruikt, maar aub, nooit meer weer

Ik ben wel heel erg bang met de transition naar ARM dat ik beter nog wel even moet wachten, maar ja, het schooljaar nadert en heb geen alternatief.

[ Voor 4% gewijzigd door RazorMaron op 24-07-2020 13:53 ]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.