Heb een dvd speler gekocht en wil natuurlijk dvd's afspelen. Het probleem is dat ik daar geen software voor heb. Weet iemand misschien een gratis proggie waar dat mee lukt?
Ja, Win98 DVD speler wat bij Windows 98 zit.
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Multimediaplayer (minstens Versie 2) van Microsoft misschien?
Anders wordt het vrij lastig... geloof ik..
Anders wordt het vrij lastig... geloof ik..
WinME heeft die ook, heet DVDPLAY.exe in de Windows map.Op woensdag 08 augustus 2001 18:12 schreef MiniMan het volgende:
Ja, Win98 DVD speler wat bij Windows 98 zit.
Verwijderd
Doe asjeblieft niet zo zielig. Die DVD speler van Windows is slecht (
), en bedoeld voor (no offence) Computeridee lezers die geen nieuw programma durven te installeren. Kost je tevens heel veel processorkracht.
Gebruik liever PowerDVD (die wordt ook bij ASUS kaarten geleverd onder de naam AsusDVD
), die kun je voor 17,50 kopen bij MyCom. Of mail me effe

Gebruik liever PowerDVD (die wordt ook bij ASUS kaarten geleverd onder de naam AsusDVD
MicroDVD
moet je effe bij software updates zoeken
microdvd lijkt op powerdvd, maar is alleen wel gratis
\o/
Misschien zit er DVD software op de driver CD van je videokaart. Ik weet in ieder geval dat ATI een goede DVD speler meelevert die zeer zuinig is met processorkracht.
(Het draait al op een Pentium 233 MMX zonder DVD decoder kaart.)
(Het draait al op een Pentium 233 MMX zonder DVD decoder kaart.)
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
WinDVD 2k vind ik persoonlijk beter dan PowerDVD, maar het is een eigen keuze
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
software 
move naar [forum=10]
move naar [forum=10]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ImaStar en Hielkej, bij deze een waarschuwing voor het aanbieden van warez. Dit in het vervolg niet meer doen aub.
zoek ff op www.download.com
ImaStar en Hielkej, bij deze een waarschuwing voor het aanbieden van warez. Dit in het vervolg niet meer doen aub.
Sorry!!
Sorry!!
Verwijderd
Mijn excuses. Zal niet meer gebeuren. Ik ben nou eenmaal een erg gul persoon.Op donderdag 09 augustus 2001 11:22 schreef Buzzman het volgende:
Op die mooie (ahum) Mycom site staat inderdaad een asus cd met dvd software maar er staat bij: voor V3800.Op woensdag 08 augustus 2001 18:34 schreef ImaStar het volgende:
Gebruik liever PowerDVD (die wordt ook bij ASUS kaarten geleverd onder de naam AsusDVD), die kun je voor 17,50 kopen bij MyCom. Of mail me effe
Ik kan met mijn toshiba dvd playertje ook (nog) geen dvd kijken. Heeft het nut als ik die CD dan haal?
Verwijderd
Ze verkopen PowerDVD los, maar ook in combinatie met videokaarten. Ik zou gewoon de losse versie voor f17,50 kopen.Op dinsdag 23 oktober 2001 18:21 schreef usr-local-dick het volgende:
[..]
Op die mooie (ahum) Mycom site staat inderdaad een asus cd met dvd software maar er staat bij: voor V3800.
Ik kan met mijn toshiba dvd playertje ook (nog) geen dvd kijken. Heeft het nut als ik die CD dan haal?
Helaas, vanaf versie 1.3 is dit geen gratis programma meerOp woensdag 08 augustus 2001 20:00 schreef oXygeN het volgende:
MicroDVD
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
Je kunt ook eens kijken op www.digital-digest.com daar staan alle programma's besproken en vele DVD software spelers ook shareware/freeware/pay-ware.
Op donderdag 09 augustus 2001 11:22 schreef Buzzman het volgende:
offtopic:
LOL iemand van de Crew die een waarschuwing krijgt
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
<marquee><font color=red>Op woensdag 28 november 2001 10:41 schreef CAP-Team het volgende:
[..]
offtopic:
Toen ik de waarschuwing kreeg, was ik nog geen crewlid

jullie zeggen wel die DVDplay.exe van windhoos..maar dan moet je eerst nog codecs op je comp stouwen anders doet ie ut nie...bij mij altans...ik maak gewoon gebruik van me Ati DVD speler en powerDVD Xp..tja is wel handig 1keertje retails videokaart kopen..krijg ik gelijk allemaal shit bij...wat wel handig is
Nou ik gebruik die Asus software ook gewoon met mijn ATI DVD dus denk niet dat dat een probleem is .. ASUS DVD is een mooi proggie...Op dinsdag 23 oktober 2001 18:21 schreef usr-local-dick het volgende:
[..]
Op die mooie (ahum) Mycom site staat inderdaad een asus cd met dvd software maar er staat bij: voor V3800.
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Pagina: 1