Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1987
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 11:30
Goede middag mede tweakers,

Ik ben opzoek naar een label printer die plastic labels kan printen voor de bloem/bollen sector het gaat om een (Plantenpaspoort). helaas kan ik er weinig informatie over vinden.

De maat van de labels is +/- 100mm breed en 150mm lang. dit mag wat korter of langer zijn.
Tevens moet de printer bluetooth hebben en moet hij gekoppeld worden met een Samsung tablet. Heeft iemand hier de kennis van dit soort printers want ik kom er maar bar weinig over te weten

[ Voor 27% gewijzigd door steven1987 op 24-07-2020 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:44

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

steven1987 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:54:
Ik ben opzoek naar een label printer die plastic labels kan printen.
Wat voor plastic is dat? Wat is je smeltpunt? Is het buigzaam plastic? Of keiharde strips? Wil je printen met inktjet? Laserjet? Ouderwets "puntjesprikken"?
Tevens moet de printer bluetooth hebben.
BT is draadloze standaard; dat wil expliciet niet zeggen dat de mogelijke printer en de mogelijke aansturing (zoals een smartphone of tablet) elkaar begrijpen.
Heeft iemand hier de kennis van dit soort printers want ik kom er maar bar weinig over te weten
Wat mag het kosten? Waar komt de printer te staan? Is het zakelijk? Welke branche? Heeft de branche-organisatie ideeen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Ik denk dat TS plastic etiketten bedoelt. Dymo heeft wel wat plastic tape, maar die is max 12mm breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1987
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 11:30
Het zijn plastic labels voor de bloem/bollen sector (Plantenpaspoort)

BT is draadloze standaard; dat wil expliciet niet zeggen dat de mogelijke printer en de mogelijke aansturing (zoals een smartphone of tablet) elkaar begrijpen.

Oke dat wist ik niet. Ik wilde hem namelijk aansluiten op een tablet van Samsung.

Wat mag het kosten? Waar komt de printer te staan? Is het zakelijk? Welke branche? Heeft de branche-organisatie ideeen?

Op zich zit er geen kosten plaatje aan vast het is zakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

steven1987 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:04:
Het zijn plastic labels voor de bloem/bollen sector (Plantenpaspoort)
Volgens mij is Nederland ongeveer de grootste exporteur van bloemen; er is vast een bloemist, transporteur, kweker, whatever die eenzelfde printer heeft?

Oftewel, is er geen Makro / Sligro voor de bloemensector?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Moet het direct op het plastic geprint worden?

Dan wordt het wel een beetje speciaal. oplossingen waar ik aan denk:
Sato/Zebra printer met plastic etiketten en goed TT lint.

Of iets in de richting van kratkaarten, als je daarop googled zijn er wel wat bedrijven die je kan benaderen

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Echt, eerste hit in Google op "plantenpaspoort printen": https://www.domino-printing.com/en/home.aspx & https://www.domino-printing.com/nl-nl/home.aspx

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

ALs ik bij Brady printers kijk, lijkt er wel een mogelijkheid te zijn. Misschien een vertegenwoordiger bellen voor uitleg?
Pagina: 1