VA onthouden van particulier setting

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Allereerst ben ik heel blij met de scheiding tussen particulier en zakelijke advertenties, maar ik zal vast niet de enige zijn die het vervelend vind dat ik deze setting continue aan moet zetten en dat mijn tracker alsnog vol staat met VA advertenties van zakelijke verkopers. Het zou daarom mooi zijn om deze, bijvoorbeeld in je profiel in zijn algeheel te weren, zodat ik standaard geen zakelijke advertenties zie, tenzij ik de filter daarvoor zelf aanzet.

Dit zou in mijn optiek een mooi vervolg zijn op de huidige aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40
Zelf denk ik dat een dergelijke setting een hellend vlak is. Een kleine setting voor de V&A is een uitnodiging voor nóg meer kleine settings. Het fijne van de huidige constructie is dat de zoekfilters opgeslagen kunnen worden in een bookmark. Dat werkt voor iedereen en de devs hoeven er geen werk in te steken qua implementatie en onderhoud.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:44
Wat ik ook vaak doe is dat hij per "thema" (bijvoorbeeld "moederbord") onthoud wat je laatste filters waren, ik klik meestal op "je hergebruik deze filters" en pas dan mogelijk nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:43:
Zelf denk ik dat een dergelijke setting een hellend vlak is. Een kleine setting voor de V&A is een uitnodiging voor nóg meer kleine settings. Het fijne van de huidige constructie is dat de zoekfilters opgeslagen kunnen worden in een bookmark. Dat werkt voor iedereen en de devs hoeven er geen werk in te steken qua implementatie en onderhoud.
Dit lost alleen nog niet op dat ik 10 laptops of 6 verschillende HDD's zie van een zakelijke verkoper in mijn tracker omdat die er weer eens lekker op los heeft lopen spammen. Als ik op zoek van naar iets wat mogelijk word verkocht door een zakelijke verkoper, zet ik het vinkje wel even aan, maar ik vind het storend dat ik dat constant moet aanklikken. Verder zit mijn rijtje bladwijzers vol, en ik wil hier niet nog een hele map aan Tweakers shortcuts moeten toevoegen, wanneer zoiets veel makkelijker kan.