Toon posts:

Tulip 5/200 en 20gig +256mb ram?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een oude tulip 5/200, weet je wel, zo'n superklein bakkie met alles onboard! Super lekker als server dus!

Nu had ik daar altijd 64mb ram en een 12 gig schijf (quantum firebal cx) inzitten, heb ik dat laatst vervangen door een 20gig (quantum fireball LM plus) en 256mb 133mhz oem geheugen!
Het geheugen telde ie mooi op tot 256mb, dus dat word gezien! Alleen de schijf word in de bios gezien als een 8,nogwa gig schijf ipv 20, nu was dat bij die 12gig ook al, dus ik d8 dat het wel goed zou zijn! Onder dos word ook gewoon de volle 20 gb gezien!

Ga ik win2k proberen opnieuw te installen, gaat het copyen van files supertraag, zelfs met smartdrv aan! ligt dat nu aan het geheugen of aan de hd?!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Misschien is een BIOS update een optie voor het probleem met de 8 gig

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan, laaste bios was van 1998... denk niet dat dat veel zal helpen!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49
Je doet zeker vanuit DOS de Win2k install. Moet je ff smartdrv.exe laden! Deze zit bij DOS 6.22 en lager.

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Op donderdag 09 augustus 2001 00:17 schreef Wannapuf het volgende:
Je doet zeker vanuit DOS de Win2k install. Moet je ff smartdrv.exe laden! Deze zit bij DOS 6.22 en lager.
als je had gelezen zie je dat het zelfs met smartdrv al is

Oh ja joh!!!

• tiguan
Op donderdag 09 augustus 2001 00:23 schreef raw meat het volgende:

[..]

als je had gelezen zie je dat het zelfs met smartdrv al is
sorry, it's been a long day.

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

altijd op dit tijdstip beginnen overal dit ssort zooi erin te kruipen he he he de die hards ;)

Oh ja joh!!!

• tiguan
Oh ja joh!!! :P :D

Je heb gelijk... 'k mot nodig naar bed.

Verwijderd

Topicstarter
kom op mensen, eerst nog ff m'n probleempie oplossen goed?! :P :)

ik kom net uit bed, wat denk je daarvan, nu ik dit heb gereplied..duik ik er ook weer lekker in!!

Verwijderd

moet je ff op de site van de hd fab.
kijken die hebben daar progie voor.

Verwijderd

Topicstarter
Quantum is samen gegaan met maxtor zie ik hier! Ik heb wat gevonden over Udma 33/66 instellen enzo, maar dat is denk ik niet wat ik zoek. Ga het wel ff proberen nu!
Pagina: 1