Hallo allemaal,
Ik heb nu 4 jaar een leuke desktop pc maar wil met alle vernieuwingen toch eens mijn pc helemaal vernieuwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik hoop met mijn nieuwe computer lekker te kunnen gamen, waaronder Forza Horizon, Assasins Creed en nog paar andere spellen. Maar ook lichtelijk photoshop en videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget had ik in het begin 1000 euro gemaakt, maar toch gekozen om er 500 bij te leggen, dus in totaal is mijn budget 1500 maximaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe wil ik alles nieuw kopen, behalve misschien een harde schijf maar dat kan ik altijd nog kijken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zowiezo ryzen 5 of zelfs 7, liefst namelijk met een rtx 2060 super.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt mij niet uit welke merk zolang het liefst het moederbord en de videokaart van zelfde merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee gewoon standaard
Wat verwacht je van ons?
Wat ik dus nu aan jullie wil vragen is om de gekozen onderdelen te bekijken en te zeggen wat jullie mening hierover is en of dat jullie dit aanraden of juist zouden aanpassen en waarom. Jullie mogen voorstellen doen voor goedkoper of een beter product.
Als jullie willen weten wat ik nu in mijn computer heb zitten laat ik het graag weten.
Ik heb nu 4 jaar een leuke desktop pc maar wil met alle vernieuwingen toch eens mijn pc helemaal vernieuwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik hoop met mijn nieuwe computer lekker te kunnen gamen, waaronder Forza Horizon, Assasins Creed en nog paar andere spellen. Maar ook lichtelijk photoshop en videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget had ik in het begin 1000 euro gemaakt, maar toch gekozen om er 500 bij te leggen, dus in totaal is mijn budget 1500 maximaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe wil ik alles nieuw kopen, behalve misschien een harde schijf maar dat kan ik altijd nog kijken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zowiezo ryzen 5 of zelfs 7, liefst namelijk met een rtx 2060 super.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt mij niet uit welke merk zolang het liefst het moederbord en de videokaart van zelfde merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee gewoon standaard
Wat verwacht je van ons?
Wat ik dus nu aan jullie wil vragen is om de gekozen onderdelen te bekijken en te zeggen wat jullie mening hierover is en of dat jullie dit aanraden of juist zouden aanpassen en waarom. Jullie mogen voorstellen doen voor goedkoper of een beter product.
Als jullie willen weten wat ik nu in mijn computer heb zitten laat ik het graag weten.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3800X Boxed | € 320,- | € 320,- |
| 1 | Moederborden | Asus TUF Gaming B550M-PLUS (WI-FI) | € 154,05 | € 154,05 |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 2060 Super EVO OC edition | € 499,95 | € 499,95 |
| 1 | Behuizingen | Corsair iCUE 220T RGB Airflow Zwart | € 89,50 | € 89,50 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm | € 123,94 | € 123,94 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 69,78 | € 69,78 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 61,90 | € 61,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.399,02 | ||