Verwijdering beoordeling van een kinderachtige tweaker

Pagina: 1
Acties:
  • 682 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samaous
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 01:21
Na de gebruiker gallery: thorie
Heel vriendelijk een heads up te geven dat zijn aanbod op v&a niet is toegestaan, kreeg ik een nare reactie. Dus kreeg tie een middelvinger terug. Dit kon hij blijkbaar niet hebben. Nu heeft onze lieve jongeheer een negatieve beoordeling achter gelaten via een artikel die hij niet heeft gekocht.

Ik deel de screenshots van het gesprek heel graag als dat nodig is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samaous
Ik kan de titel denk ik niet meer aanpassen, wil er graag het woordje "verzoek" er bij toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:38
Moderator spelen wordt niet altijd gewaardeerd. Als je iets ziet wat tegen de regels is kan je het beter melden i.p.v. zelf het gesprek aangaan. Mods hebben het mandaat en de ervaring om dit te doen. Die hebben andere tools ot hun beschikking dan middelvingers.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samaous
Ik speelde geen moderator, dit was het bericht:
Yo, alvast heads up. Je advertentie zal verwijderd worden. Het is tegennde regels om een dienst aan te bieden als deze

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

samaous schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 00:50:
Ik speelde geen moderator, dit was het bericht:
Beoordelen van een advertentie is alleen aan de crew voorbehouden. Voor users is er een "Rapporteer misbruik" knop zodat de crew een signaal krijgt :) . En dat is juist bedoeld om dit soort escalatie te voorkomen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samaous
Dank allemaal voor de feedback, maar ik vind het wel netjes als iemand me een heads up geeft dat ik verkeerd bezig ben.
Ipv direct te reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@samaous Tja, het is hier boven al gezegd, je kan foute advertenties beter gewoon rapporteren dan zelf contact op te nemen. Niet iedereen zal dit immers waarderen, zoals je merkt.
Ik heb de review verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.