Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

aankoopadvies tablet/laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mooiemeneer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 09:59
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
email-netflix-internet voorkeur voor W10 maar zeker geen must

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
rond de €800

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Is niet de hoofdzaak, maar zal wel gebeuren

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Mijn gevoel zegt een een laptop/tablet draaiend op windows 10 . Vraag me niet waarom maar ik denk dat het langer ondersteunt word dan android. Ik ben geen applefan.
Ik heb zitten kijken naar zoiets (Microsoft Surface Pro 4 256gb 8GB RAM ) maar wellicht zijn er betere alternatieven.

Alle reacties

• mooiemeneer
Niemand die me hier in kan/wil helpen?
Of missen jullie nog gegevens, dan hoor ik het graag.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:34
Een Surface doet wat je wil. Zorg wel dat je er minimaal een type cover bij koopt. Dat past echter niet in het budget tenzij je wacht op aanbiedingen.

Wellicht is een Surface Go en optie maar daar heb ik geen ervaring mee en is wel heel minimaal qua specificaties.

• mooiemeneer
Het budget kan ik eventueel nog wel bijstellen .
Ik geef liever nu wat meer uit zodat ik er langer plezier van heb .
Maar doordat er zoveel aanbod is , is het voor een leek als ik niet goed uit te zoeken wat je het beste kan kopen.

"Een surface doet wat je wil " wil zeggen dat deze goed zijn ?

[ Voor 12% gewijzigd door mooiemeneer op 26-07-2020 09:01 ]

• mooiemeneer
Goedemiddag
Nu kan ik deze overnemen van een collega , wat is jullie oordeel hierover?
Hij is helemaal goed op een paar krasjes na . Zijn er dingen waar ik op moet letten?
Of loop ik met dit type alweer achter de feiten aan qua hardware?

pricewatch: Microsoft Surface Pro 4 (Core i7, 8GB, 256GB) + Type Cover (Qwert...

[ Voor 38% gewijzigd door mooiemeneer op 27-07-2020 12:19 ]

• Rukapul
Die doet net zo goed wat jij wilt (wat niet veel is). Twee aandachtspunten:
• i7 modellen hebben een fan voor koeling (wat je kan horen) terwijl de andere passief gekoeld worden
• slijtage van de batterij (ik herinner me vaag dat uit te lezen valt hoeveel capaciteit de batterij nog heeft)

Je kunt nog even kijken tot wanneer Microsoft software support geeft op dit model.

Tenslotte is het een kwestie van de juiste prijs.

• mooiemeneer
Rukapul schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:17:
Die doet net zo goed wat jij wilt (wat niet veel is). Twee aandachtspunten:
• i7 modellen hebben een fan voor koeling (wat je kan horen) terwijl de andere passief gekoeld worden
• slijtage van de batterij (ik herinner me vaag dat uit te lezen valt hoeveel capaciteit de batterij nog heeft)

Je kunt nog even kijken tot wanneer Microsoft software support geeft op dit model.

Tenslotte is het een kwestie van de juiste prijs.
Hey Rukapul
Mag ik uit je opmerking opmaken dat het niet zo'n beste is?
Ik begrijp uit je woorden dat het een verouderd model is , ivm support vanuit microsoft.
Ben ik beter af met een Samsung tablet s6 of iets dergelijks?

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Ik zou dan eerder kijken naar een convertible, zoals een Lenovo Yoga Slim 7. Die heb je met een Ryzen, 8gb en een 256gb ssd binnen je budget.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC

• mooiemeneer
Aziraphale schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:22:
Ik zou dan eerder kijken naar een convertible, zoals een Lenovo Yoga Slim 7. Die heb je met een Ryzen, 8gb en een 256gb ssd binnen je budget.
Die is gelijk weer 14" is te groot helaas

• Rukapul
mooiemeneer schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:05:
[...]

Hey Rukapul
Mag ik uit je opmerking opmaken dat het niet zo'n beste is?
Dat moet je niet uit mijn opmerking opmaken.

Ik bedoel letterlijk wat ik zeg: dat er een aantal aandachtspunten zijn die je mogelijk even wilt beschouwen door te controleren of na te zoeken.

Voor mijn gevoel zou een Surface 4 nog prima mee moeten kunnen maar ik heb er nooit in detail naar gekeken omdat ik een nieuwer model heb.

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
mooiemeneer schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:25:
[...]

Die is gelijk weer 14" is te groot helaas
Dat had ik niet uit je openingspost gehaald. 😉

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC

• mooiemeneer
Aziraphale schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:56:
[...]

Dat had ik niet uit je openingspost gehaald. 😉
Dat klopt idd , 12" is eigenlijk wel de max.
Mijn excuses.

[ Voor 3% gewijzigd door mooiemeneer op 27-07-2020 18:59 ]

• mooiemeneer
@Rukapul dat is idd een ding over na te denken die fan , dat gezoem kan meevallen maar ook vreselijk irriteren
Pagina: 1