GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
hoezo zuigt Telfort?? Daarmee kan je toch relaxt op het Ltel netwerk..
Ben in Zwolle was de laatste keer dat ik er was ok.
Ben in Zwolle was de laatste keer dat ik er was ok.
Verwijderd
Ben in zwolle wil wel maar als je ook maar iets buiten zwolle komt, bijv richting dalfsen etc word het al stukken minder.
Niet meer.Op woensdag 08 augustus 2001 18:21 schreef HGM het volgende:
hoezo zuigt Telfort?? Daarmee kan je toch relaxt op het Ltel netwerk..
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Niet om Ben af te zeiken (ook al heb ik daar de grootste HEL aller tijden mee mogen doormaken... na 3 aanmaningen, incassobureau's en vooral mensen die niet konden of wilden luisteren hadden ze dan toch mijn correcte adres en rekening nummer ontvangen en lagen niet non-stop mijn buurman te stalken...).
Maar mijn ervaringen met de dekking van Ben zijn uitermate miserabel... midden in Eindhoven kon ik niet bellen of gebeld worden, op het Vrijthof in Maastricht kon ik niet eens bellen (of ik moest midden op het plein gaan staan) en in de rimboe (waar ik dus woon) was de dekking zelfs nul... helaas heb ik dus geen ervaringen rondom Zwolle, maar Flevoland, daar leeft ook niet zo heel erg veel, dus de dekking zal ook wel tegenvallen.
Tja.. kom nu tot de conclusie dat mijn goede voornemen niet heb gehouden; heb Ben toch maar ff door de stront gehaald als jullie hetn iet erg vinden.
PS: Ik ken ook een paar mensen die gelukkig zijn met Ben, maar die wonen bijna allemaal in de randstad.
Owja: ik heb nu ook Telfort, ben er redelijk tevreden mee, alleen rekenen ze niet altijd even consequent af. Dekking is hier redelijk goed (zeker sinds dien ze in ons dorp een paal neer hebben geknald met van die straal dingen erop) en tot op heden kom ik ook nog zonder problemen op het Libertel netwerk als ik dat forceer.
Maar mijn ervaringen met de dekking van Ben zijn uitermate miserabel... midden in Eindhoven kon ik niet bellen of gebeld worden, op het Vrijthof in Maastricht kon ik niet eens bellen (of ik moest midden op het plein gaan staan) en in de rimboe (waar ik dus woon) was de dekking zelfs nul... helaas heb ik dus geen ervaringen rondom Zwolle, maar Flevoland, daar leeft ook niet zo heel erg veel, dus de dekking zal ook wel tegenvallen.
Tja.. kom nu tot de conclusie dat mijn goede voornemen niet heb gehouden; heb Ben toch maar ff door de stront gehaald als jullie hetn iet erg vinden.
PS: Ik ken ook een paar mensen die gelukkig zijn met Ben, maar die wonen bijna allemaal in de randstad.
Owja: ik heb nu ook Telfort, ben er redelijk tevreden mee, alleen rekenen ze niet altijd even consequent af. Dekking is hier redelijk goed (zeker sinds dien ze in ons dorp een paal neer hebben geknald met van die straal dingen erop) en tot op heden kom ik ook nog zonder problemen op het Libertel netwerk als ik dat forceer.
Verwijderd
kweet niet waardoor je in ehv niet kon bellen denk meer dat het aan je phone ligt.. ik heb van die ben prepay kaartjes gehad omdat ik steeds phones kocht in combi met prepay kaartjes en ze dan unlockte maar had nooit problemen met benOp donderdag 09 augustus 2001 17:09 schreef griebels het volgende:
maar kan ook zijn dat t in combi met je phone niet echt werkte?
In sommige delen van het land kun je nog met Telfort via Libertel bellen. Laatst (vorige week) had ik het in het zuiden van Enschede nog. In Roden (waar ik woon) is het laatst uitgezet
Verwijderd
Ik heb het regelmatig geprobeert met den volgenden modellen:Op donderdag 09 augustus 2001 17:13 schreef mafiasven het volgende:
[..]
kweet niet waardoor je in ehv niet kon bellen denk meer dat het aan je phone ligt.. ik heb van die ben prepay kaartjes gehad omdat ik steeds phones kocht in combi met prepay kaartjes en ze dan unlockte maar had nooit problemen met benmijn broer heeft ben abbo en die heeft altijd bereik in ehv en erbuiten no problems
maar kan ook zijn dat t in combi met je phone niet echt werkte?
Ericsson T28s (helemaal prut)
Nokia 3210 (ging enigszins, maar nog steeds geen Libertel/KPN achtige ontvangst)
Nokia 8850 (nagenoeg gelijk aan 3210)
Tja.. lag het aan mijn telefoon? Dan moet het dus aan 3 telefoons gelegen hebben... Die gasten hebben gewoon wat te weinig repeaters staan en dat voel je aan de ontvangst en aan de aantrekkelijke prijs en slechte service.
Ik Ben® in Almere 
Daar gaat het op een dipje op de Hogering wel aardig goed. Thuis zelfs 5 strepen!
Daar gaat het op een dipje op de Hogering wel aardig goed. Thuis zelfs 5 strepen!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
hmmz vaag idd.. iig hier in ehv nooit last van gehad.. ben trouwens ook geen ben voorstander doe mij maar kwaliteit (lees kpn/libtel)Op donderdag 09 augustus 2001 17:22 schreef griebels het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig geprobeert met den volgenden modellen:
Ericsson T28s (helemaal prut)
Nokia 3210 (ging enigszins, maar nog steeds geen Libertel/KPN achtige ontvangst)
Nokia 8850 (nagenoeg gelijk aan 3210)
Tja.. lag het aan mijn telefoon? Dan moet het dus aan 3 telefoons gelegen hebben... Die gasten hebben gewoon wat te weinig repeaters staan en dat voel je aan de ontvangst en aan de aantrekkelijke prijs en slechte service.
Verwijderd
Achja.. misschien is het nu wel weer beter.. maar rondom de Universiteit / Fontys was de ontvangst soms erg belabberd (soms 100% soms helemaal weg, dat veranderde om de 20 meter. Tja.. het ligt ook een beetje aan het 1800 netwerk, je moet veel meer palen neerzetten voor dezelfde ontvangst als met een 900 netwerkt... Het beste 1800 netwerk heeft volgens mij Telfort, maar da's ook nog lang niet zo goed als KPN of Libertel...Op donderdag 09 augustus 2001 17:24 schreef mafiasven het volgende:
[..]
hmmz vaag idd.. iig hier in ehv nooit last van gehad.. ben trouwens ook geen ben voorstander doe mij maar kwaliteit (lees kpn/libtel)
Yup, erg, kheb vlakbij zwolle gewoont (genemuiden (kutdorp)), in het begin van mn abbo was het zeer slecht (terwijl ik 500 meter verderop een bereik van 100% had
, toen we gingen verhuizen was het helemaal top in genemuiden, maar waar ik nu woon (elburg) is het ook compleet bagger
In zwolle zelf had ik ook altijd goed bereik, maar een paar honderd meter erbuiten zakte dat errug snel.
In andere delen van het land had ik ook vaak problemen, alleen in frankrijk niet
Kortom ben is kut!!!
In zwolle zelf had ik ook altijd goed bereik, maar een paar honderd meter erbuiten zakte dat errug snel.
In andere delen van het land had ik ook vaak problemen, alleen in frankrijk niet
Kortom ben is kut!!!
Jawel hoor, gaat perfect.. Telfort staat bij mij de hele dag op Libertel!Op donderdag 09 augustus 2001 16:57 schreef pier het volgende:
[..]
Niet meer.
Pagina: 1