Hallo allemaal,
Ik heb een vraag over de kosten koper die ik moet betalen voor mijn nieuwe woning. Mijn hypotheekadviseur is hier niet heel duidelijk in en zo te lezen in dit forum hebben hier veel mensen kennis van bepaalde onderwerpen (die ik niet helemaal heb
). Ik weet niet of ik hiervoor een nieuw topic mag aanmaken en of ik dan op de juiste plek ben. Mijn vraag blijft nog steeds in mijn hoofd spoken, mijn adviseur maakt het mij niet duidelijker. Hieronder mijn vraag, graag hoor ik hoe jullie hierover denken.
Ik weet niet of ik hiervoor een topic mag aanmaken of dat dit in een bepaald topic thuis hoor, maar ik hoor graag jullie advies! Alvast bedankt.
Ik heb een vraag over de kosten koper die ik moet betalen voor mijn nieuwe woning. Mijn hypotheekadviseur is hier niet heel duidelijk in en zo te lezen in dit forum hebben hier veel mensen kennis van bepaalde onderwerpen (die ik niet helemaal heb
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik weet niet of ik hiervoor een topic mag aanmaken of dat dit in een bepaald topic thuis hoor, maar ik hoor graag jullie advies! Alvast bedankt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2020 19:31 ]