Mollie: cURL error 2

Pagina: 1
Acties:
  • 599 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charmilla B
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-08-2020
Hoi.

Voor mijn Wordpress website maak ik gebruik van WooCommerce en Mollie, wat om een of andere reden niet meer werkt.

Ik krijg de volgende foutmelding:

Kon geen iDEAL betaling aanmaken.hii cURL error 2: (see https://curl.haxx.se/libcurl/c/libcurl-errors.html)

Iemand enig idee waar dit aan ligt? Snap er zelf vrij weinig van, dus als ik meer info moet delen, laat het weten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan je inloggen op de webserver / console? Zijn er ergens logs? Is dit ineens of al sinds je vorige topic? Is het bij alle betalingen of incidenteel?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Dat is zo te zien een redelijk generieke foutcode die je krijgt als er 'iets' misgaat bij het initten van curl.

Zo te zien is er een fout tussen het mollie-pakket en de versie van curl die je hoster draait:
https://github.com/mollie/OpenCart/issues/209 (is niet van woocommerce, maar lijkt me dezelfde api)

Misschien is er een nieuwe versie van je plugin, zo niet dan moet je óf bij hun zijn, óf bij je hoster.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:06

Saven

Administrator

offtopic:
Daarom gewoon een cloudoplossing ipv zo'n houtje touwtje Wordpress shop. Kost je iets meer, maar krijg je nog meer voor terug. Hoef je iig niet zelf te hannesen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet wat dit met Softwareontwikkeling te maken heeft. Ik zou 't verplaatsen naar Internetproviders en Hosting maar ook daar is dit topic geen lang leven beschoren. @Charmilla B Neem even onze quickstart door; daarin lees je hoe we graag een topicstart zien. Ook de vragen (die je voor 't gemak maar hebt verwijderd) die er staan wanneer je een nieuw topic opent staan er niet voor niets:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Mocht het nog nodig zijn, open dan gerust een nieuw topic (in 't juiste forum - Waar hoort mijn topic?).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.