Ik heb vandaag een kant en klare pc gekocht bij bol.com ik sluit hem aan met de stroomkabel en doe de stroomtoevoer aan. Alleen gaat de pc niet aan als ik op aan knop klik. Kan iemand me helpen ik heb het dringend nodig. Dit is de pc: https://www.bol.com/nl/p/...er/9200000093272052/?s2a=
Vraag
Alle reacties
Heb je ook de aan-/uitschakelaar aan de achterzijde op de voeding op aan gezet?
time is infinite, but each week is ten hours short..
stekker in het stopcontact?
misschien eerst even alle logische dingen nalopen voor je een schreeuwende titel neergooit.
misschien eerst even alle logische dingen nalopen voor je een schreeuwende titel neergooit.
idd. ook de schakelaar op de voeding omzetten.
Anders niet (teveel) gaan klooien. Maar gewoon naar Bol gaan dat je een DOA hebt.
Anders niet (teveel) gaan klooien. Maar gewoon naar Bol gaan dat je een DOA hebt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Sowieso terug sturen want het is een waardeloos systeem. Slechte voeding die al kapot is als je hem krijgt en met het ontbreken van een ssd ga je 10 jaar terug in de tijd en staat garant voor een heerlijk trage ervaring.
Daarnaast dient er nog een licentie gekocht te worden om Windows te activeren.
Daarnaast dient er nog een licentie gekocht te worden om Windows te activeren.
[ Voor 17% gewijzigd door Uszka op 23-07-2020 18:09 ]
Zonder alle stappen die je zelf hebt geprobeerd, is dit topic sowieso te snel geopend. Ik stel voor dat je eerst zelf aan de slag gaat. Kom je er niet uit, open dan een nieuw topic, maar geef dan wel punt voor punt alles wat je geprobeerd hebt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.