Geen recensie te vinden over witgoed ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-05 16:42
Bezig met nieuw witgoed voor in de keuken te kopen (nieuw huis) krijg een aanbod bij een witgoed zaak van een Grundig koelvrieskast, Grundig vaatwasser en een Pelgrim inductie plaat ga ik thuis Googelen kan ik nergens recensie's vinden ? - Grundig GKN 16820 X Grundig GNF 41823X en de Pelgrim PK1260RVS.
Nu is mijn vraag zijn dit van die exotische apparaten waar ik verre weg van moet blijven ? Heb ik mijn Google diploma gewoon niet gehaald ? of is het iets anders ?

Alvast bedankt voor het mee denken ! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Deze? https://www.grundig.co.uk...0-no-frost-fridge-freezer ? Of is jouw "X" versie anders?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:53

DarkSide

theres no place like ::1

Die had ik ook gevonden.
Daar staan wat "reviews" onder.

nog iets specifieks waar je naar op zoek bent?

Misschien kijken naar broer/zuster modellen? Die misschien wat meer reviews hebben.
Op een consumentenbond oid. Zodat je wat meer info krijgt over de productlijn?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
die had ik zelf ook gevonden ja.
tja 'normaal' zoek ik altijd wat informatie wat andere mensen van producten vinden voordat ik ze verkoop om nou alleen op de mooie ogen van de verkoper af te gaan als je een zak euro's neer legt vind ik ook zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:53

DarkSide

theres no place like ::1

Handig als je dat vermeld had.

Ik zie overigens dat dit product op Discontinued staat.
Dus model wordt niet meer geleverd. Dus moet dan een mooie EOL aanbieding zijn.

Zou dus even opzoek gaan naar de opvolger en wat die kost. En dat vergelijken met de prijs van je aanbieder.

Het is op zich best lastig denk ik qua reviews. Witgoed heeft tig versies en merken.
Jouw specifieke model vinden is niet altijd even makkelijk

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
ja vond het gewoon raar dat alle drie de aangeboden apparaten geen review's van te vinden waren- ook niet op Youtube oid.
Alvast bedankt voor het mee denken hoor <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:42
Grundig heeft (in ieder geval op koelkastgebied) een klein marktaandeel in NL, dus dat zorgt er ook voor dat het lastig is om reviews te vinden..
Ik ken de koelkast verder niet. Op basis van specificaties denk ik dat het best een mooie aanbieding is, alleen het geluidsniveau van 43 dB(A) is aan de hoge kant.

[ Voor 38% gewijzigd door niels132 op 24-07-2020 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
niels132 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:37:
Grundig heeft (in ieder geval op koelkastgebied) een klein marktaandeel in NL, dus dat zorgt er ook voor dat het lastig is om reviews te vinden..
Ik ken de koelkast verder niet. Op basis van specificaties denk ik dat het best een mooie aanbieding is, alleen het geluidsniveau van 43 dB(A) is aan de hoge kant.
Ja vond de aanbieding wel mooi. De duurdere (LIebherr etc.) hebben 38 dB(A) dat is idd wel een verschil.
Qua inductie plaat is het best lastig Pelgrim lijkt goed maar andere opties die 2 fase zijn met booster zijn lastig te vinden. Dan gaat het snel een heel fornuis worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
Habaneros schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:57:
[...]

Ja vond de aanbieding wel mooi. De duurdere (LIebherr etc.) hebben 38 dB(A) dat is idd wel een verschil.
Qua inductie plaat is het best lastig Pelgrim lijkt goed maar andere opties die 2 fase zijn met booster zijn lastig te vinden. Dan gaat het snel een heel fornuis worden.
:? Er zijn legio 7 kW platen met booster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
kabeltjekabel schreef op maandag 27 juli 2020 @ 02:35:
[...]

:? Er zijn legio 7 kW platen met booster.
Wij vinden ze niet legio, maar dankje voor het meedenken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
Habaneros schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:26:
[...]

Wij vinden ze niet legio, maar dankje voor het meedenken !
Waar kijk je dan? Als ik bij keukenloods bij inductieplaten "2-fase" aanvink en de eerste 29 exemplaren aanklik vind ik;

1x 4,6 kW exemplaar dat afvalt
1x 6,9 kW exemplaar dat afvalt

En 27 stuks mét powerfaster en 7,x kW

Waar vind je dan nog platen zonder? Bij de Lidl / Ikea ofzo?

WTF is trouwens een Pelgrim PK1260RVS? Het enige zoekresultaat is dit topic..

[ Voor 7% gewijzigd door kabeltjekabel op 28-07-2020 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
Praat over een vrijstaand inductieplaat geen inbouw plaat, ik wil de plaat op de vaatwasser plaatsen. Misschien niet duidelijk vermeld bij mijn openingspost.

Wist niet dat de Lidl inductieplaten verkochten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Habaneros schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:14:
Bezig met nieuw witgoed voor in de keuken te kopen (nieuw huis) krijg een aanbod bij een witgoed zaak van een Grundig koelvrieskast, Grundig vaatwasser en een Pelgrim inductie plaat ga ik thuis Googelen kan ik nergens recensie's vinden ? - Grundig GKN 16820 X Grundig GNF 41823X en de Pelgrim PK1260RVS.
Nu is mijn vraag zijn dit van die exotische apparaten waar ik verre weg van moet blijven ? Heb ik mijn Google diploma gewoon niet gehaald ? of is het iets anders ?

Alvast bedankt voor het mee denken ! <3
Grundig is vergane glorie. Tegenwoordig is het in Turkse handen en speelt het nauwelijks een rol in Nederland. Grote kans dat de types specifiek voor Nederland zijn en aangezien ze hier zo klein zijn, zul je er ook weinig over kunnen vinden.

Daarnaast hanteren enkele merken verschillende typenummers voor verschillende verkoopkanalen. Ook grote jongens als Bosch verkopen hetzelfde apparaat onder verschillende typenummers aan fysieke winkels en online kanalen om het vergelijken van prijzen lastig te maken.
Wellicht dat Grundig dat soort dingen ook doet wat het heel lastig kan maken om reviews te vinden en prijzen te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habaneros
downtime schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 10:52:
[...]

Grundig is vergane glorie. Tegenwoordig is het in Turkse handen en speelt het nauwelijks een rol in Nederland. Grote kans dat de types specifiek voor Nederland zijn en aangezien ze hier zo klein zijn, zul je er ook weinig over kunnen vinden.

Daarnaast hanteren enkele merken verschillende typenummers voor verschillende verkoopkanalen. Ook grote jongens als Bosch verkopen hetzelfde apparaat onder verschillende typenummers aan fysieke winkels en online kanalen om het vergelijken van prijzen lastig te maken.
Wellicht dat Grundig dat soort dingen ook doet wat het heel lastig kan maken om reviews te vinden en prijzen te vergelijken.
Dankje voor je uitgebreide reactie!
Denk dat we voor een ander merk gaan.
Je hebt wel wat licht in de duistere witgoed wereld geschenen!
Pagina: 1