Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1986
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 25-08-2020
Beste Tweakers,

Eind vorig jaar ben in naar Thailand geweest, nu de schone taak om mijn foto's nog eens over te zetten van mijn IPhone 8 naar mijn windows PC.

Echter, eerst wilde ik handmatig de foto's copy-pasten van mijn telefoon folders naar mijn Harddrive, maar na een x aantal foto's werd de verbinding verbroken. Via Windows foto's is het ene enkele keer gelukt om verbinding te maken met mijn iPhone, maar krijg 99 van de 100x de melding "er zijn problemen met het maken van verbinding". Dus importeren likt doorgaans niet.

Het vreemde is, dat zowel mijn PC, als mijn IPhone wel verbinding hebben:

- De PC herkent mijn IPhone in het configuratiescherm
- Mijn Iphone vraagt mij of ik de PC vertrouw, en om toestemming te geven
- Mijn IPhone laadt op
- Mijn Iphone synchroniseert met ITunes en maakt zelfs reserve kopen en updates.

Ik had eerst een namaak kabel, deze heb ik al vervangen, door een officiële Apple kabel. Maar het probleem blijft bestaan. Zelf denk ik aan een kapotte aansluiting op m'n iPhone, maar dan zou hij ook niet moeten syncen etc.

verder heb ik mijn iPhone al 2x een harde reset gegeven, alles al meerder keren geüpdatet, verschillende poorten gebruikt etc.

Hebben jullie enig advies of idee wat het kan zijn?

Ik hoor graag of iemand mij kan adviseren, want dit is bloed irritant :x

Groet, Pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:51

nelizmastr

Goed wies kapot

En als je een automatische import probeert?

Je iPhone moet als verwisselbare schijf in je Mijn PC sectie komen,
daarop kan je rechtsklikken en kiezen voor importeren.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1986
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 25-08-2020
Beste nelizmastr,

Dank voor je reply. Dat heb ik geprobeerd, en het leek het er eerst op dat het werkte. ik zal een laadbalkje en hij laadde alle ca, 4500 foto's. Als ik echter in de foto map kijk, waar de foto's terecht moeten komen, stonden daar maar 146 foto's. ik denk dus dat hij ze niet of niet allemaal gedownload heeft.

bij meer recente pogingen zegt mijn PC dat er geen foto's en video's zijn gevonden. Ik heb dis het sterke vermoeden dat mijn adapter/stekker in mijn iphone zelf niet goed meer is. Ook aangezien ik al 2 kabels heb geprobeerd. Maar mijn PC detecteert wel mijn Iphone als zijnde USB Device.

Ik heb het ook via de cloud geprobeerd. Maar ik heb teveel foto's voor mijn cloud MB's. Dus ik probeer iedere keer wat te verwijderen, in de hoop dat de foto's die ik specifiek wil, op mijn PC verschijnen, maar dat is ook heel irritant.

Is het mogelijk om mijn specifieke vakantiefoto's te selecteren voor de cloud, en andere foto's niet?

Hoor graag of je mij hierin kunt adviseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:36
@Pascal1986 Het makkelijkst is toch via iCloud. Gewoon even upgraden naar 50Gb voor een maandje, als je klaar bent weer downgraden. kost je 99 cent.

Als dat geen optie is, heb je het al eens op n andere computer geprobeerd? Wellicht zijn er beveiligingsprogramma's die het eea tegenhouden.

https://support.apple.com/nl-nl/HT201413

https://support.apple.com/nl-nl/HT205724

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno