Voor m'n schoonouders en schoonzusje wil ik een kleine pc in elkaar zetten om de huidige familie pc van ca.10 jaar oud te vervangen. Meeste gebruik is toch internetten (20 tabs is geen uitzondering), YouTube en wat e-mail.
Echter moet er ook af en toe wat op geprogrammeerd worden met met Visual Studio.
De pc komt in de woonkamer, dus graag klein geen led, glas. En weinig geluid.
Ik wil het zelf gaan assembleren, maar anders dan 3 nuc's (incl. bios updates) heb ik nog niet in elkaar gezet.
Op kosten hoeft niet bezuinigd te worden, maar overkill is natuurlijk ook niet nodig, (schatting € 650,-)
vooral niet bezuinigen op levensduur en kwaliteit. Moet wel weer tegen 10 jaar mee kunnen.
Beeldscherm (full hd), toetsenbord en muis zijn aanwezig.
Verder ga ik niets hergebruiken.
Overklokken gaat niet gebeuren.
Ik ben op zoek naar aanvullingen die mijn lijst compleet en compatibel maken.
Dus direct werkende RAM en SD zonder gedoe.
Heet het nut om een m2 ssd te plaatsen?
En is een extra koeler nodig? en krijg ik die met mijn beperkte ervaring ook gemonteerd?
Vind het wel van belang Windows mee te nemen in de kosten, dat is tenslotte bijna het duurste onderdeel.
Zelf kom ik tot onderstaande lijst:
Echter moet er ook af en toe wat op geprogrammeerd worden met met Visual Studio.
De pc komt in de woonkamer, dus graag klein geen led, glas. En weinig geluid.
Ik wil het zelf gaan assembleren, maar anders dan 3 nuc's (incl. bios updates) heb ik nog niet in elkaar gezet.
Op kosten hoeft niet bezuinigd te worden, maar overkill is natuurlijk ook niet nodig, (schatting € 650,-)
vooral niet bezuinigen op levensduur en kwaliteit. Moet wel weer tegen 10 jaar mee kunnen.
Beeldscherm (full hd), toetsenbord en muis zijn aanwezig.
Verder ga ik niets hergebruiken.
Overklokken gaat niet gebeuren.
Ik ben op zoek naar aanvullingen die mijn lijst compleet en compatibel maken.
Dus direct werkende RAM en SD zonder gedoe.
Heet het nut om een m2 ssd te plaatsen?
En is een extra koeler nodig? en krijg ik die met mijn beperkte ervaring ook gemonteerd?
Vind het wel van belang Windows mee te nemen in de kosten, dat is tenslotte bijna het duurste onderdeel.
Zelf kom ik tot onderstaande lijst:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 139,- | € 139,- |
1 | Netwerkadapters | Shuttle WLN-M | € 30,55 | € 30,55 |
1 | Barebones | ASRock DeskMini A300 | € 144,39 | € 144,39 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 32/64-bit P2 USB DUT | € 124,05 | € 124,05 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X F4-3200C16D-16GFX | € 67,40 | € 67,40 |
1 | Solid state drives | Adata Ultimate SU630 480GB | € 51,94 | € 51,94 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 557,33 |