Als je een beetje topics leest over creative speakers dan zul je snel zien dat de meeste mensen ze niet echt aanraden.
Ik heb zelf de creative soundworks digital, (2 speakers + 1 sub) en ik moet zeggen dat ik ze niet echt geweldig vind.
De middentonen mochten van mij een stuk beter zijn, ook is de subwoofer niet echt "droog" of hoe moet ik dat uitleggen. (ik heb zon losse subwoofer van sony van 700 piek gehoord... das toch ff ander geluid
Heb hem nu onder me stapelbed gegooid, nu is het geluid al een stuk beter dandat ik hem gewoon zou neer zetten.
Echt brak zijn de speakers zeker weten niet.
De subwoofer gaat hendig hard (nog geen vervormingen gehoord), de kleine speakers haken eerder af, desondanks gaan ze hard genoeg zonder te vervormen (me oren beginnen pijn te doen als ik hem zo hard zet dat ze vervormen.... ).
Ik heb deze set gekocht omdat deze nogal een stuk meer power heeft (kwa specs) dan zon 2200 geval met 4 speakers.. vooral de sub is bij mijn set beter.
Btw: ik was 149 mark kwijt voor ze.
Volgens mij zijn mijn creatives kwa prijs/kwaliteit best goed, en ik heb eigenlijk nog geen spijt dat ik ze gekocht heb.
(Ik wil best wel eens een setje labtecs van dezelfde prijsklasse horen.. mischien dat ik dan wel spijt krijg.. maar ik denk ut eerlijk gezegd niet

)
edit:
: Ow ik zie net op de creative page dat die fps 1800 dezelfde specs heeft als mijn setje
Cu