Dit is slechts een klein euvel, maar een die me al een tijdje dwarszit. Ik gebruik Windows 10, een LG27GL850 en een Geforce 1080 Ti (Gigabyte Aorus). Nadat ik de monitor een tijdje heb uitgeschakeld - om bijvoorbeeld te lunchen - en weer heb aangezet, krijg ik altijd een kort zwart scherm (1 of 2 seconden) na het openen van bepaalde applicaties. Paint.NET, zakelijke toepassingen zoals Skype for Business, en bepaalde andere apps. Het heeft niets te maken met het overschakelen naar een volledig scherm voor een game. Heeft iemand enig idee? Het gebeurt maar één keer, dus het is niet zo erg, maar ik ben wel benieuwd of dit weg te krijgen is. Thanks alvast!
Voor de duidelijkheid: het gebeurt nooit als ik hem gewoon opnieuw heb opgestart of net heb aangezet (de hele pc dan). Het gebeurt pas na bijvoorbeeld mijn lunch of als ik even weg ben en het beeld maar even uitzet.
Voor de duidelijkheid: het gebeurt nooit als ik hem gewoon opnieuw heb opgestart of net heb aangezet (de hele pc dan). Het gebeurt pas na bijvoorbeeld mijn lunch of als ik even weg ben en het beeld maar even uitzet.