Hierbij wil ik graag de mede tweakers vragen om advise bij het uitzoeken van een nieuwe tv. Wij laten in ons huis een gashaard instaleren (in de keuken) waarboven we een TV willen hebben. Nu is het enkel zo dat het heel lasting gaat worden om er een HDMI.COAX kabel naar toe te leggen en we geen kastje willen zien.
Zelf dacht ik dan via ZIGGO GO te streamen of de apps op de tv te gebruiken.
Geluid is niet heel belangrijk daar het een TV is voor nu en dan wat te kijken aan een keukentafel.
Mijn eerste keus was SAMSUNG THE FRAME, enkel begrijp ik dat deze niet werkt ZONDER the one box.
Budget is ongeveer 1000 - 1500 EUR
De TV moet wel heel plat zijn, en met zo min mogelijk bazel.
vraag 1. Wie heeft een goede suggestive
vraag 2. Zijn er goed werkende manieren om bv een PS4 te streamen naar de tv zonder HDMI of ETERNET ?
Zelf dacht ik dan via ZIGGO GO te streamen of de apps op de tv te gebruiken.
Geluid is niet heel belangrijk daar het een TV is voor nu en dan wat te kijken aan een keukentafel.
Mijn eerste keus was SAMSUNG THE FRAME, enkel begrijp ik dat deze niet werkt ZONDER the one box.
Budget is ongeveer 1000 - 1500 EUR
De TV moet wel heel plat zijn, en met zo min mogelijk bazel.
vraag 1. Wie heeft een goede suggestive
vraag 2. Zijn er goed werkende manieren om bv een PS4 te streamen naar de tv zonder HDMI of ETERNET ?
[ Voor 3% gewijzigd door arnoldvalk op 24-07-2020 08:22 . Reden: enkel begrijp ik dat deze niet werkt met, veranderd in enkel begrijp ik dat deze niet werkt ZONDER ]
Shredder230