Dual monitor Laptop en Console

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam111
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-08-2024
Ik zoek een?
Dual monitor setup (op beugel) om zowel 2x de laptop te splitten of 1x laptop en 1x Console. Ik wil minimaal 1 scherm op 4k hebben ivm de nieuwe generatie xbox die op 4k prachtig zal zijn. Het 2de scherm zal dan als internet backup gebruikt worden. Ook zal ik erg licht grafish werk doen. Ik heb een voorkeur voor curved, ziet er erg gaaf uit. Als het nodig is zou ik 1 scherm op een FHD of QHD kwaliteit kunnen nemen. mits het wel uit dezelfde lijn komt (moet dus mooi zijn). Ik weet dat dit extreem specifiek is, daarom dat ik hier kom en jullie op je kennis en ervaring beroep!

Wat is je budget?
500 tot 750 euro zou erg top zijn, maar als het echt moet mag het tegen de 900 aanlopen, immers een beugel zal ook wel weer 100 euro zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, zelf voor uit het buitenland bestellen als het moet.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis werken en recreatie.

Ik kijk uit naar jullie suggesties!!

Mvg,

Aminam ;)
PS: iemand tips voor een juiste plek om een ergonomische (kantoor) stoel te vinden?

Verwachtte XSX specs:
The Xbox Series X will focus as much on visual quality as it will fidelity. This means full HDMI 2.1 support for 4K visuals running at 120 frames-per-second - and even going all the way up to 8K, should developers choose to go that route. More realistically though we can expect that Halo Infinite, the leading first-party launch title, running at a buttery smooth 60 frames-per-second in 4K day one at a minimum.
The Xbox Series X will support Variable Refresh Rate (VRR), which like FreeSync and G-Sync on PC synchronises the refresh rate of a game with a display that can support the technology. The result is a game running as 46 or 64 frames-per-second running at 46 Hz or 64 Hz. When viewed in person the result is a noticeably smoother image without any tearing, stuttering, or blurriness.

[ Voor 25% gewijzigd door aminam111 op 22-07-2020 22:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hint: de XSX zou, volgens de geruchten, maximaal 8K kunnen uitspugen. En op bepaalde resoluties tot 120fps. Waarom wil je dan een "4K scherm"?

En eerlijk; stel dat je wel een 4K scherm wil, waarom dan niet 2 stuks? Want voor je laptop kan je dan OS scaling inzetten om een 4K scherm leesbaar of "scherper" te zetten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam111
Waarom geen 8k scherm, omdat ik dat niet ga halen qua budget (of ik moet je sarcasme gemist hebben:P).

Dual 4k heeft uiteraard de voorkeur, maar ook gelijk erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Oke, stel dat je 4K wil. En je wil VRR/HDMI2.1? 1 monitor leverbaar waar in de specs een HDMI2.1 zit en die is niet eens 4K.

En toen? Vooropgesteld; ik kan ook de verkeerde filters / info hebben maar er is dus geen monitor leverbaar die 2160p120 kan over HDMI2.1?

Andersom, andere topics waar men een TV wil kopen voor de XSX of de PS5; daar zit je voor een "instap TV" die dat wel kan zo al tegen de 1000 Euro op dit moment.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam111
de 4k/120hz is zeker niet een vereiste, want geen enkele garantie dat de games op de XSX dat zullen bieden. Dus zal gewoon hdmi 2.0 zijn